1. Sandra Rooten Van Member

Url's van mijn websitepagina's

Topic geplaatst op: 03-01-2016 om 12:22

De url's van mijn website pagina's zijn onduidelijk. Ik heb de structuur van mijn pagina's zo optimaal mogelijk gemaakt (voor zover ik weet hoe dit moet). Er blijven procent tekens in de url staan.
    Weet iemand hoe ik dit kan verbeteren? Ik werk met het programma brackets. Mijn website is wensvlaggen.nl
    Daarnaast zou ik het ook mooi vinden om in het tabblad van de browser de naam goed te hebben, met mijn logo.
    Heeft iemand tips?

2. Fabien Daniel Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 03-01-2016 om 13:44

Hallo, met dat programma hebben we zelf zo geen ervaring, maar mogelijk kunt u kijken naar een "url rewrite" tool via Google. Of eventueel navragen via brackets zelf.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Sandra Rooten Van Member
    Reactie geplaatst op: 03-01-2016 om 23:24

Oké bedankt, ik zal kijken of ik een url rewrite tool kan vinden. Mocht er nog iemand zijn die er meer over weet dan hoor ik het graag.

4. Wouter Dijkstra Member
    Reactie geplaatst op: 09-01-2016 om 17:40

Hoi,

Brackets staat op zichzelf los van de linkjes die je maakt.

Met een .htaccess bestand kun je dmv een RewriteRule makkelijk linkjes netter maken.

Door in de <head> tag van je html bestand een <title> tag toe te voegen kun je het tabblad naam aanpassen.
    Bijvoorbeeld: <title>Wensvlaggen.nl voor al uw wensvalggen</title> (Redelijk standaard, I know ;P)

Het logo in het tabblad kun je toevoegen door indezelfde <head> tag toe te voegen: <link rel="icon" href="pad/naar/favicon.png">

Voor verdere uitleg kun je me wel even mailen (wouter@wodi-webdesign.nl), of contact opnemen via mn website (wodi-webdesign.nl/Contact).

Groeten,
    Wouter Dijkstra

5. Sandra Rooten Van Member
    Reactie geplaatst op: 10-01-2016 om 10:57

Beste Wouter,
    Bedankt voor je reactie. Inmiddels heb ik de website in Wordpress gemaakt en zijn de urls in orde.