1. Cleem Member

Sitebuilder, site niet vindbaar

Topic geplaatst op: 02-01-2016 om 16:26

Goedemiddag,

Ik heb vandaag sitebuilder geïnstalleerd voor Cleemswereld.nl. Nu is mijn site niet meer zichtbaar. Hoe kan dit? Volgens de sitebuilder heb ik al wel iets gepubliceerd.

Ik verneem graag wat ik verkeerd doe.

Met vriendelijke groet,

Cleem Janssen

2. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 02-01-2016 om 16:34

De DNS zal nog niet volledig zijn verwerkt voor u. Dit kan 24 uur duren.

Ik zie de website reeds: "Cleemswereld.nl
    Welkom in Cleemswereld. Cleemswereld is de wereld die zich in mijn hoofd vormt. Soms vrolijk, soms boos, soms kritisch, maar vooral van mezelf. Dit geef ik weer in verhalen, columns en gedichten. Mag je hier iets van vinden? Zeker! Is alles wat je hier zult vinden waar? Nee. Het is zeker zo dat het ergens in mijn hoofd speelt, maar niet alles is mijn mening. Het kan ook puur ter provocatie zijn.
    Veel leesplezier! En als je ergers iets van vindt? In Cleemswereld is er altijd ruimte voor commentaar!"

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Cleem Member
    Reactie geplaatst op: 02-01-2016 om 16:36

Geachte Daniel,

Dank voor het bericht. Wel vreemd. Ik heb net nog een keer gekeken, maar ik krijg nog steeds forbidden als foutmelding.

Maar als ik het goed begrijp dus even tot morgen wachten?

4. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 02-01-2016 om 16:47

Nog even wachten of testen via een andere browser, of de DNS cache legen op uw computer via het command prompt kan ook helpen.

5. Cleem Member
    Reactie geplaatst op: 02-01-2016 om 16:48

Dat heb ik gedaan. Ik heb nu de site met mijn iPad getracht te openen. Maar ook hier krijg ik de forbidden. You don't have permission to acces / on this server.

Kortom, ik zie mijn site daar ook niet.

6. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 02-01-2016 om 16:55

In dat geval zal de DNS nog niet verwerkt zijn bij uw internet provider, deze dient de DNS zones over te nemen. U kunt binnen 4 à 8 uur nogmaals proberen.

7. Cleem Member
    Reactie geplaatst op: 02-01-2016 om 16:56

Okay. Dank u wel. Ik probeer het later nog een keer.

8. Erik Schoutens Member
    Reactie geplaatst op: 06-09-2016 om 17:27

Ik zal wel met hezelfde probleem zitten, heb net een kleine website gebouwd via de bk editor en gepubliceerd via hetzelfde programma die dan zegt dat website online is, vervolgens krijg ik dan de melding; Welcome to the home of diefelddivisionjungs.be
    To change this page, upload your website into the public_html directory