1. Laurens Klein Member

Wordpress werkt niet

Topic geplaatst op: 29-12-2015 om 13:30

hallo kan iemand mij helpen ik heb gisteren precies 24 uur geleden webhosting gekocht met domeinnaam ik wil mijn website gaan maken met wordpress en heb 24 gewacht maar als ik naar de link ga van mijn website zegt hij dat hij onvindbaar is. kan iemand helpen want de klantenservice is offline.

2. Justin Kil Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 29-12-2015 om 13:36

Hallo Laurens,

U heeft nog geen nameservers ingesteld voor uw domeinnaam. Login op ons klanten panel en ga naar "Uw hosting pakketten" daarna naar "overzicht" en klik op het vergrootglas achter het hosting pakket waarop u dit domein wilt laten uitkomen. Hierna kunt u op "informatie bekijken" klikken. Hier ziet u uw nameservers staan.

Om deze nameservers in te stellen op uw domeinnaam doet u het volgende: In ons klanten panel gaat u naar "Uw domeinen" daarna naar "overzicht" en klik op het vergrootglas achter het domein wat u wilt aanpassen. Klik op "nameserver / dns" en daarna op "nameserver instellen". Hier voert u de nameservers in van uw hosting pakket en u klikt op "nameservers wijzigen".

Hierna duurt het nog ongeveer 4 tot maximaal 24 uur voordat deze wijzigingen op internet bekend zijn.

Zie ook http://www.versio.nl/40-hoe_koppel_ik_een_domeinaam_aan_een_webhosting_of_reseller_hosting_account.html .

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Laurens Klein Member
    Reactie geplaatst op: 29-12-2015 om 15:09

Hij zij dat hij al aanwezig was maar nu paar min moet wachten is het daarna opgelost?

4. Justin Kil Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 29-12-2015 om 15:11

Ja, dat is correct. Binnen 4 tot 8 uur is de website gekoppeld aan uw pakket.