1. KriMz Member

Hoe upgraden naar een speciaal pakket?

Topic geplaatst op: 11-02-2012 om 12:27

Hallo,

Ik heb reseller pakket: Real en vraag me af hoe deze kan upgraden
    naar een 100% uptime reseller pakket?

2. Sjoerd Wubs Member
    Reactie geplaatst op: 11-02-2012 om 13:28

Beste KriMz,

Meer info vind je in je FAQ: http://versiopedia.nl/index.php/Kan_ik_tussentijds_upgraden_naar_een_groter_pakket%3F
    Hierdoor krijg je het snelst antwoord.
    zelf zou ik zeggen dat een onbeperkt datapakket beter is.
    kijk meer eens hier: http://www.versio.nl/resellerhosting-onbeperkt-dataverkeer.php dan heb je een 99,9% uptime reseller pakket en die werkt even goed als een 100%uptime pakket.

hoop je zo voldoende informatie hebt.

met vriendelijke groet,

Sjoerd Wubs

Vond u dit antwoord nuttig?

3. KriMz Member
    Reactie geplaatst op: 11-02-2012 om 14:19

Hey Sjoerd,

Natuurlijk had ik de FAQ reeds gepleegd voordat ik hier het topic opende :) Helaas kon ik niet terugvinden hoe ik mijn Reseller account kan omzetten naar een speciaal pakket.

In het klanten paneel kan er niet gekozen worden voor het 100% uptime of het onbeperkte datapakket (of ik kijk totaal verkeerd).

Zou je me kunnen vertellen waarom ik beter voor een onbeperkt datapakket moet kiezen? ik heb de specs vergeleken, en
    hetgene wat me aansprak bij het 100% uptime pakket zijn (zoals wordt gezegd) snellere servers en de gegarendeerde uptime.

Mvg,

4. Sjoerd Wubs Member
    Reactie geplaatst op: 11-02-2012 om 15:24

Beste KriMz,

Dat durf ik dan helaas niet te zeggen ik werk zelf met onbeperkte datapakketen omdat mijn huurders graag gebruik maken van onbeperkte data. omdat zij bijv. een online game hebben die moet draaien op de server en dan willen ze niet aanlopen op een te kleine server.zoals ik het vergelijk is er geen verschil in server snelheid alleen de 0,015 downtime.

Met vriendelijke groet,

Sjoerd Wubs

5. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 11-02-2012 om 16:33

@KriMz Updaten kan enkel tussen pakketten die op dezelfde pagina staan op de website. De procedure die je kan volgen is een nieuw pakket aankopen, de data overzetten, je nameservers aanpassen en het oude pakket laten vervallen.

6. KriMz Member
    Reactie geplaatst op: 11-02-2012 om 17:14

Beste Fabien,

De 100% uptime en het onbeperkte datapakket waar ik in geintereseerd ben staan juist op de Resellerpagina. Zo heeft bijv. "Webhosting" haar eigen 100% uptime en onbeperkte datapakketten mogelijkheden aan de linkerkant.

Als ik jouw stappen zou volgen komt het erop neer dat ik mijn huidige account moet opzeggen, waarvoor ik al een jaar vooruit voor heb betaald, en vervolgens een nieuw account moet aanmaken waar ik nogmaals een volledig jaar voor moet betalen?

7. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 11-02-2012 om 17:48

@KriMz Via het menu aan de linkerkant gaat u naar een andere pagina. U kan in dit geval upgraden naar bijvoorbeeld een "Online pakket" of naar de Reseller Expert pakketten. Enkel naar de mogelijkheden die uw klanten paneel aangeeft.

Dat klopt, de normale procedure is dat het gewenste pakket wordt aangeschaft, u de data overzet naar het nieuwe account en het oude account laat vervallen. Let wel op dat automatische verlenging voor het oude pakket is uitgezet om te voorkomen dat het product automatisch zou verlengen.