1. Cleem Member

Site niet vindbaar

Topic geplaatst op: 29-11-2015 om 11:29

Ik ben een leek dat vooropgesteld. Ik heb een nieuwe site geregistreerd www.leveninnederland.nu Ik heb deze gekoppeld aan direct admin. Ik heb wordpress geïnstalleerd. Ik heb de file index.html verwijderd. En nog altijd kan ik niet bij de site komen. Wat moet ik doen?

2. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 29-11-2015 om 11:34

Hallo, de nameservers stonden nog niet ingesteld voor uw domein. Dit heb ik nu voor u ingesteld. Binnen 4 à 8 uur zal het domein bereikbaar zijn, dit moet nog even resolven.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Cleem Member
    Reactie geplaatst op: 29-11-2015 om 11:36

Beste Fabien Daniel, hartelijk dank. Zoals gezegd, ik ben een leek. :)

4. Cleem Member
    Reactie geplaatst op: 29-11-2015 om 11:47

Beste Fabien Daniel, Kunt u dit ook doen dan voor oekraineshop.nl? Excuses dat ik het vraag. Hier heb ik dezelfde fout gemaakt in het registratie proces. En ik weet niet waar ik de nameservers kan instellen...

5. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 29-11-2015 om 11:56

Het is bij deze ingesteld. U kunt deze stappen volgen om een domein te linken aan een hosting pakket: http://www.versio.nl/40-hoe-koppel-ik-een-domeinnaam-aan-een-webhosting-of-reseller-hosting-account

6. Cleem Member
    Reactie geplaatst op: 29-11-2015 om 11:57

Beste Fabien Daniel, Hartelijk dank. Ik heb het gezien. Alleen te laat. Nogmaals dank.

7. Cleem Member
    Reactie geplaatst op: 29-11-2015 om 14:22

Beste Fabien Daniel, oekraineshop.nl is nu online. Maar leveninnederland.nu blijft onvindbaar. Ik zie niet wat er niet klopt. Ik heb hier wel de index.html verwijderd. Had ik dit niet moeten doen?

8. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 29-11-2015 om 14:33

Ik laat het voor u nakijken voor het .nu domein, de DNS wordt zo te zien niet correct overgenomen voor het domein. We komen hierop terug via een support ticket.

9. Ingrid Van Dam Member
    Reactie geplaatst op: 29-11-2015 om 20:17

Wie kan mij helpen?
    Ik kan op geen enkele manier bij mijn website.
    Ik krijg dan:

Deze pagina is niet bereikbaar.

Probeer dit
    •Zorg dat u de juiste URL hebt: http://www.hondenuitlaatservicekennemerland.nl
    •Vernieuw de pagina
    •Zoeken wat u wilt

10. Tom Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 30-11-2015 om 09:57

U dient het domein aan uw hosting te koppelen, zie hiervoor http://www.versio.nl/40-hoe_koppel_ik_een_domeinaam_aan_een_webhosting_of_reseller_hosting_account.html . Mocht u hier niet uitkomen dan kunt u bij ons een ticket aanmaken via Uw helpdesk tickets pagina.

11. Cleem Member
    Reactie geplaatst op: 30-11-2015 om 10:10

Beste Tom Zwiep, dit heb ik al drie keer gedaan. Het lukt niet om de juiste nameservers toe te kennen. Dus kan ik ook niet online komen. Uw collega heeft gisteren geconstateerd dat het een probleem is met DNS en dat er een ticket aangemaakt zou worden. Graag verneem ik het wanneer het probleem is opgelost.

12. Tom Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 30-11-2015 om 12:50

Dit moet nu weer correct werken. We ervaren een kleine storing welke nu verholpen is. Onze excuses voor het ongemak.

13. Annabel Lampert Member
    Reactie geplaatst op: 30-11-2015 om 23:01

Hallo,

Ik kan met geen enkele mogelijkheid op de WordPress login page komen. Daarbij krijg ik exact dezelfde melding als bij Ingrid van Dam. Namelijk:

Deze pagina is niet bereikbaar.

Probeer dit
    •Zorg dat u het juiste webadres hebt: http://www.4yourfeetonly.nl
    •Vernieuw de pagina
    •Zoeken wat u wilt

Daarnaast heb ik alle mogelijke stappen ondernomen en soortgelijke problemen op deze website bekeken om het probleem zelf proberen op te lossen.

14. Justin Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 30-11-2015 om 23:36

Hallo Annabel,

U heeft nog geen nameservers ingesteld voor uw domeinnaam. Login op ons klanten panel en ga naar "Uw hosting pakketten" daarna naar "overzicht" en klik op het vergrootglas achter het hosting pakket waarop u dit domein wilt laten uitkomen. Hierna kunt u op "informatie bekijken" klikken. Hier ziet u uw nameservers staan.

Om deze nameservers in te stellen op uw domeinnaam doet u het volgende: In ons klanten panel gaat u naar "Uw domeinen" daarna naar "overzicht" en klik op het vergrootglas achter het domein wat u wilt aanpassen. Klik op "nameserver / dns" en daarna op "nameserver instellen". Hier voert u de nameservers in van uw hosting pakket en u klikt op "nameservers wijzigen".

Hierna duurt het nog ongeveer 4 tot maximaal 24 uur voordat deze wijzigingen op internet bekend zijn.

Zie ook http://www.versio.nl/40-hoe_koppel_ik_een_domeinaam_aan_een_webhosting_of_reseller_hosting_account.html .