1. Cleem Member

Site niet vindbaar

Topic geplaatst op: 29-11-2015 om 11:29

Ik ben een leek dat vooropgesteld. Ik heb een nieuwe site geregistreerd www.leveninnederland.nu Ik heb deze gekoppeld aan direct admin. Ik heb wordpress geïnstalleerd. Ik heb de file index.html verwijderd. En nog altijd kan ik niet bij de site komen. Wat moet ik doen?

2. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 29-11-2015 om 11:34

Hallo, de nameservers stonden nog niet ingesteld voor uw domein. Dit heb ik nu voor u ingesteld. Binnen 4 à 8 uur zal het domein bereikbaar zijn, dit moet nog even resolven.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Cleem Member
    Reactie geplaatst op: 29-11-2015 om 11:36

Beste Fabien Daniel, hartelijk dank. Zoals gezegd, ik ben een leek. :)

4. Cleem Member
    Reactie geplaatst op: 29-11-2015 om 11:47

Beste Fabien Daniel, Kunt u dit ook doen dan voor oekraineshop.nl? Excuses dat ik het vraag. Hier heb ik dezelfde fout gemaakt in het registratie proces. En ik weet niet waar ik de nameservers kan instellen...

5. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 29-11-2015 om 11:56

Het is bij deze ingesteld. U kunt deze stappen volgen om een domein te linken aan een hosting pakket: http://www.versio.nl/40-hoe-koppel-ik-een-domeinnaam-aan-een-webhosting-of-reseller-hosting-account

6. Cleem Member
    Reactie geplaatst op: 29-11-2015 om 11:57

Beste Fabien Daniel, Hartelijk dank. Ik heb het gezien. Alleen te laat. Nogmaals dank.

7. Cleem Member
    Reactie geplaatst op: 29-11-2015 om 14:22

Beste Fabien Daniel, oekraineshop.nl is nu online. Maar leveninnederland.nu blijft onvindbaar. Ik zie niet wat er niet klopt. Ik heb hier wel de index.html verwijderd. Had ik dit niet moeten doen?

8. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 29-11-2015 om 14:33

Ik laat het voor u nakijken voor het .nu domein, de DNS wordt zo te zien niet correct overgenomen voor het domein. We komen hierop terug via een support ticket.

9. Ingrid Van Dam Member