1. Maarten Declercq Member

Verhuis Bluehost naar Versio 2

Topic geplaatst op: 09-02-2012 om 14:38

Ik ben domeinnamen van bluehost naar versio aan het verhuize. Ondertussen zijn alle domeinnamen op een na verhuisd. Deze staat al twee dagen in deze status: 07-02-2012 16:01:29: De verhuizing wordt verwerkt. (Auto verification of transfer request initiated)

- Transfer EPP is doorgegeven
    - Domein staat unlocked bij huidige host. Enige dat ik me heb gerealiseerd is dat ik het unlocked heb gezet nadat ik verhuis protocol bij versio heb gestart (30 min erna)
    - Contact gegevens zijn dezelfde zoals bij andere domeinnamen die wel verhuisd zijn (heb al junk mail doorzocht)
    - Ik heb geen mail gekregen waarin ik verhuis moet bevestigen
    - In Cpanel bij bluehost staat nog altijd: The domain is currently NOT pending transfer.

Wat zou het probleem zijn?

2. Maarten Declercq Member
    Reactie geplaatst op: 09-02-2012 om 14:51

Ik heb ondertussen nog een aanpassing gedaan: Domain Privacy is PAUSED on maartendeclercq.com The information listed on the Contacts tab will be displayed in the public Whois database.

Misschien helpt dit.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Fabien Daniel Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 10-02-2012 om 18:48

Welk e-mail adres staat er ingesteld voor het domein? Als het op privacy staat zal het mogelijk uitkomen bij iemand anders? Deze persoon zal het dan voor je kunnen bevestigen. De whois verwijst naar MijnInternetOplossing?

Vond u dit antwoord nuttig?