1. ABDELMAJID KHAIROUN Member

Uw domeinnaam is geparkeerd.

Topic geplaatst op: 08-11-2015 om 13:39

Dit zie ik als ik alqods.eu bezoek:

Notitie voor de eigenaar van dit domein::
    Dit domein is niet gekoppeld aan uw webhosting pakket, reseller hosting pakket of virtuele/dedicated server. U heeft in uw klantenpaneel DNS beheer voor dit domein aangezet. Wijzig de DNS records naar de IP adressen van uw server of zet DNS beheer uit en wijzig de nameservers van de domeinnaam naar de nameservers van uw webhosting pakket, reseller hosting pakket of virtuele/dedicated server.
    =====
    Dit klopt niet.
    de nameservers van alqods.eu zijn:
    ns109.ehosts.com
    ns110.ehosts.com

2. Fabien Daniel Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 08-11-2015 om 14:12

Hallo, je kan het DNS beheer uitzetten voor het domein, en nadien de nameservers instellen.

Vervolgens 4 à 8 uur wachten tot de DNS is verwerkt.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. ABDELMAJID KHAIROUN Member
    Reactie geplaatst op: 08-11-2015 om 14:57

DNS beheer is volgens mij uitgezet en ik zie de tekst "Als u DNS beheer aanzet voor dit domeinnaam dan kunt u de DNS records van dit domeinnaam beheren. ". Dit betekent dat het uitgezet is, toch?

Wanneer ik nu naar de website ga, zie ik niet meer “domeinnaam is geparkeerd is”. Ik zie "Server niet gevonden".

4. Fabien Daniel Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 08-11-2015 om 15:04

Het is correct ingesteld. Het is nu wachten tot de DNS is verwerkt. Van hieruit krijg ik reeds een website te zien op het domein. U kunt de DNS cache eens legen op uw computer of testen via een andere browser.

5. ABDELMAJID KHAIROUN Member
    Reactie geplaatst op: 08-11-2015 om 15:59

Heb ik gedaan maar de website is niet zichtbaar:

Chrome: Website niet beschikbaar
    Firefox: Server niet gevonden
    IE: Deze pagina kan niet worden weergegeven

6. Fabien Daniel Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 08-11-2015 om 16:10

In dat geval zal u nog even moeten wachten tot de DNS volledig resolved aan uw kant. Dit duurt 4 à 8 uur, maximaal 24 uur.