1. Arno Ter Borg Member

Kan wel mail verzenden maar komt niets b

Topic geplaatst op: 05-11-2015 om 08:58

ik kan wel e-mails verzenden met de web mail maar krijg niets binnen
    ook niet als het bij outlook instel

2. Alex Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 05-11-2015 om 09:35

U heeft nog geen nameservers ingesteld voor uw domeinnaam. Login op ons klanten panel en ga naar "Uw hosting pakketten" daarna naar "overzicht" en klik op het vergrootglas achter het hosting pakket waarop u dit domein wilt laten uitkomen. Hierna kunt u op "informatie bekijken" klikken. Hier ziet u uw nameservers staan.

Om deze nameservers in te stellen op uw domeinnaam doet u het volgende: In ons klanten panel gaat u naar "Uw domeinen" daarna naar "overzicht" en klik op het vergrootglas achter het domein wat u wilt aanpassen. Klik op "nameserver / dns" en daarna op "nameserver instellen". Hier voert u de nameservers in van uw hosting pakket en u klikt op "nameservers wijzigen".

Hierna duurt het nog ongeveer 4 tot maximaal 8 uur voordat deze wijzigingen op internet bekend zijn.

U vind onze handleiding over dit onderwerp op http://www.versio.nl/40-hoe_koppel_ik_een_domeinaam_aan_een_webhosting_of_reseller_hosting_account.html .

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Arno Ter Borg Member
    Reactie geplaatst op: 05-11-2015 om 09:53

Volgens mij heb ik de servers er in gezet

kun jij anders het even nakijken en er in zetten

4. Alex Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 05-11-2015 om 10:03

Het staat nu goed ingesteld. Het kan tot 24 uren duren voordat het domein overal op internet actief is.

5. Arno Ter Borg Member
    Reactie geplaatst op: 05-11-2015 om 10:04

Dus nu met mail.skyprofile.eu als pop en smtp zou het moeten werken