1. Marcel Vossen Member

Error bij zippen in file manager

Topic geplaatst op: 09-02-2012 om 00:28

Hallo,

Ik heb geprobeerd om een backup van mijn site te maken dmv alle bestanden in de map eerst in het clipboard te plaatsen en dan een ZIP bestand hiervan te maken in de filemanager (dmv Compress clipboard files to /domains/etc )
    Bij mijn vorige webhost, die dezelfde directadmin omgeving heeft werkte dit ALTIJD...

Bij het zippen krijg ik hier echter een enorm lading foutmeldingen (dit is slechts een deel)

Error while compressing file:
    adding: domains/joanfranka.com/public_html/Portal/.htaccess (deflated 5%) adding: domains/joanfranka.com/public_html/Portal/admin/ (stored 0%) adding: domains/joanfranka.com/public_html/Portal/admin/index.php (deflated 22%) adding: domains/joanfranka.com/public_html/Portal/admin/_tmp/ (stored 0%) adding: domains/joanfranka.com/public_html/Portal/admin/_tmp/backup/ (stored 0%) adding: domains/joanfranka.com/public_html/Portal/admin/_tmp/cache/ (stored 0%) adding: domains/joanfranka.com/public_html/Portal/admin/_tmp/cache/zend_cache---internal-metadatas---menu_page_1 zip warning: Permission denied zip warning: could not open for reading: domains/joanfranka.com/public_html/Portal/admin/_tmp/cache/zend_cache---internal-metadatas---menu_page_1 adding: domains/joanfranka.com/public_html/Portal/admin/_tmp/cache/zend_cache---page_1 zip warning: Permission denied zip warning: could not open for reading: domains/joanfranka.com/public_html/Portal/admin/_tmp/cache/zend_cache---page_1 adding: domains/joanfranka.com/public_html/Portal/admin/_tmp/cache/zend_cache---menu_page_1 zip warning: Permission denied zip warning: could not open for reading: domains/joanfranka.com/public_html/Portal/admin/_tmp/cache/zend_cache---menu_page_1 adding: domains/joanfranka.com/public_html/Portal/admin/_tmp/cache/zend_cache---internal-metadatas---page_1 zip warning: Permission denied zip warning: could not open for reading: domains/joanfranka.com/public_html/Portal/admin/_tmp/cache/zend_cache---internal-metadatas---page_1 adding: domains/joanfranka.com/public_html/Portal/admin/gateway.php (deflated 27%) adding: domains/joanfranka.com/public_html/Portal/admin/language/ (stored 0%) adding: domains/joanfranka.com/public_html/Portal/admin/language/es/ (stored 0%) adding: domains/joanfranka.com/public_html/Portal/admin/language/es/language.xml (deflated 79%)

Weet iemand hoe dit komt?

Marcel

2. Reshad Bashir Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 09-02-2012 om 01:47

Hoi Marcel,

Heb je de ownership van je bestanden al eens gereset? Misschien dat dat helpt.

Vond u dit antwoord nuttig?