1. Bagger Member

Helpdesk tijd

Topic geplaatst op: 16-10-2015 om 09:28

Hallo.

Ik denk aan mijn sites te verhuizen naar Versio waar ik ook een paar domains heeft. Maar heeft een vraag over de helpdesk...Wat ik heb kunnen zien, is dat en hulp krijgen binnen een dag, ja dat lijkt mij niet optimaal, dus graag info over dat.

Is er geen helpdesk chat dat 24/7 bereikbaar is, of is de hosting zo goed dat er mer of minder nooit problemen is?

2. Justin Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 16-10-2015 om 09:39

Hallo,

wij zijn via de chat 7 dagen in de week bereikbaar. Doordeweeks van 09:30 tot 02:00, en in het weekend van 09;30 tot 17:30.

Als u meer vragen heeft, hoor ik het graag.

Groet,

Justin - helpdesk

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Dorothea Member
    Reactie geplaatst op: 22-06-2016 om 14:52

Hallo, ik heb al diverse keren geprobeerd via de helpdesk hulp te krijgen maar niemand reageerd meer. Voorheen ben ik altijd prima geholpen. Is er iets met mijn IP??? want dat is namelijk mijn vraag ook. Ik kan al mijn websites die ik bij versio resell niet meer connecten in mijn "managewp.com" Een platform waar je wordpress sites kunt managen. Dit zorgt voor grote problemen momenteel. Mij werd gevraagd om de ip adressen te white listen. Het probleem heeft zich in 1 klap voor gedaan. Ik heb op dat gebied totaal geen verstand ervan helaas. Kan iemand antwoord geven wat ik moet doen??!!!!

4. Tom Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 22-06-2016 om 15:03

Wat is uw ip adres op www.mijnip.be ?