1. Michiel Hauwaert Member

Krijg wordpress niet geinstalleerd

Topic geplaatst op: 29-09-2015 om 16:02

hallo,

ik heb vandaag een domeinnaam en een webhosting pakket gekocht. Nu wil ik graag wordpress installeren hierop maar ik vind helemaal niet waar ik dit moet doen.
    ik heb gelezen dat ik dit via directadmin moet doen maar ik vind niet hoe ik hierop kan geraken.
    Als iemand me kan helpen, kzou heel dankbaar zijn !

Bedankt!

2. Alex Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 29-09-2015 om 16:07

U kunt hiervoor de volgende handleiding gebruiken: http://www.versio.nl/40-hoe_koppel_ik_een_domeinaam_aan_een_webhosting_of_reseller_hosting_account.html .

Als het is gekoppeld kan u wordpress installeren middels zelfde handleiding: www.versio.nl/113-hoe-installeer-ik-een-applicatie-via-installatron-zoals-wordpress-joomla-magento

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Michiel Hauwaert Member
    Reactie geplaatst op: 29-09-2015 om 16:12

Er staat dat ik op directadmin moet zijn voor wordpress, maar waar vind ik dat juist ?

4. Michiel Hauwaert Member
    Reactie geplaatst op: 29-09-2015 om 16:19

Ik veronderstel dat ik nu moet wachten tot deze goed gekoppeld zijn vooraleer ik aan de wordpress kan beginnen ?

5. Alex Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 29-09-2015 om 17:13

Klopt, website moet eerst gekoppeld zijn voordat het er op te installeren is.

6. Tobias Hoekstra Member
    Reactie geplaatst op: 03-10-2015 om 15:37

Het domein moet gekoppeld zijn aan je webhosting om wat op jou website te zetten. Indien het instellen gelukt is, ga dan naar je webhosting en zoek dan de gegevens waar je kunt inloggen. Vervolgens log je in en dan zie je je domein staan (afhankelijk hoe snel alles gaat anders moet je even wachten. Daarna klik je op jou domein en dan scrol je helemaal naar beneden. Daar staan allemaal content management systems en zoek je ''WordPress'' op. Als je hulp nodig hebt, moet je mij maar jou e-mailadres sturen!

Met vriendelijke groet,