1. Evie De Graef Member

Webhosting koppelen aan domeinnaam

Topic geplaatst op: 29-09-2015 om 13:40

Hallo,
    Vanmorgen heb ik 3 nieuwe domeinnamen gemaakt via versio en een webhosting pakket van versio hieraan gekoppeld. Ik zie dat mijn domeinnamen en webhosting pakket op actief staan, maar als ik naar mijn site surf dan komt er een melding :

"Welcome to the home of psycholoognoorderwijk.be
    To change this page, upload your website into the public_html directory"

Betekent dit dat ik nog een actie moet ondernemen om te uploaden of moet ik gewoon geduld hebben?
    Bedankt!
    Evie

2. Alex Boon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 29-09-2015 om 13:53

U dient alleen nog de index.html te verwijderen uit /domains/*uw-domein*/public_html . U kunt dit op de volgende manier doen: u gaat naar DirectAdmin vervolgens naar --> File Manager --> Domains --> *UW-DOMEIN* --> Public_html , verwijderd u hier ALLEEN de index.html . Als u dit gedaan heeft zal uw website gaan werken.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Evie De Graef Member
    Reactie geplaatst op: 29-09-2015 om 14:03

Bedankt Alex. Ik heb bij de 3 domeinnamen dit gedaan, ik krijg nu volgende foutmelding als ik mijn domeinnaam ingeef in de adresbalk :

"Forbidden
    You don't have permission to access / on this server. "

Klopt dit?

4. Alex Boon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 29-09-2015 om 15:23

U dient in dat geval de website nog te uploaden/installeren onder domains/uwdomein.nl/public_html/

5. Evie De Graef Member
    Reactie geplaatst op: 29-09-2015 om 15:45

Bedankt voor uw reactie. Spijtig genoeg ben ik een absolute leek en weet ik niet hoe ik dit moet aanpakken. Is het mogelijk uit te leggen hoe ik dit moet doen?
    Dank u
    Mvg
    Evie

6. Alex Boon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 29-09-2015 om 15:51

U kunt hiervoor het beste even contact opnemen via een ticket of via onze Livechat.