1. Vanina Tsvetkova Member

Per ongeluk index.HTML verwijderd

Topic geplaatst op: 21-09-2015 om 15:07

Bij het bouwen van mijn website met de Indexhibit software, heb ik per ongeluk het index.html bestand verwijderd in de PUBLIC_html map op de FTP-server. Ik dacht dat dit nodig was om de website online te krijgen, ik kreeg de melding om iets te verwijderen/verplaatsen in de PUBLIC_html map. Nu krijg ik bij het betreden van de website een blank page.
    Mijn vraag: hoe krijg ik het originele index.HTML bestand terug? Website is: www.vaninatsvetkova.com

2. Alex Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 21-09-2015 om 15:32

U kunt daarvoor via directadmin de domeinnaam selecteren kiezen voor Download backup waar u een backup kunt opvragen. Het bestand dient u daarna via FTP te uploaden.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Vanina Tsvetkova Member
    Reactie geplaatst op: 21-09-2015 om 20:26

Bedankt voor de snelle reactie. Het lukt me echter niet om in te loggen bij de AXC-backup. Het lijkt me toch dat ik dezelfde gebruikersnaam/wachtwoord moet invullen als mijn directadmin gegevens?

4. Tom Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 21-09-2015 om 20:45

Zou u hiervoor bij ons een ticket kunnen aanmaken, dan proberen wij u hiermee te helpen.

Helpdesk tickets kunnen nu alleen nog via de website van Versio aangemaakt worden.

Zou u uw support mail op de juiste manier kunnen opsturen naar ons zodat wij uw vraag in behandeling kunnen nemen? Volg de stappen hieronder.

Bent u al een klant bij Versio? Log dan in in uw klantenpaneel op https://www.secure.versio.nl/customer.php U kunt vervolgens via 'Uw helpdesk tickets' in het menu aan de linkerkant een ticket aanmaken op de nieuwe wijze. Ook krijgt u op deze pagina de mogelijkheid om te chatten met onze medewerkers.

Bent u (nog) geen klant bij Versio? Ga dan naar http://www.versio.nl/helpdesk.php Toets uw vraag in op deze pagina, hierna kunt u een ticket aanmaken op de nieuwe wijze. Ook krijgt u op deze pagina de mogelijkheid om te chatten met onze medewerkers.