1. Mark Coenraads Member

Subdomein content plaatsen

Topic geplaatst op: 02-09-2015 om 16:12

Ik heb een subdomein aangemaakt via directadmin.\\r\\nWaar moet ik het content van een subdomein plaats via fillzilla?

2. Justin Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 02-09-2015 om 16:25

Hallo Mark,

Om welk domein/subdomein gaat het precies?

Ik hoor het graag.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Mark Coenraads Member
    Reactie geplaatst op: 02-09-2015 om 16:34

Het zijn er eigenlijk 2

- schilderijen.kunstarter.nl
    - kunstschilder.kunstarter.nl

4. Mark Coenraads Member
    Reactie geplaatst op: 02-09-2015 om 16:37

Bedankt.

De websites dienen te worden geplaatst in de mappen domains/kunstarter.nl/public_html/schilderijen en domains/kunstarter.nl/public_html/kunstschilder

5. SkyFocus Member
    Reactie geplaatst op: 07-09-2015 om 18:20

Ik wil hier graag even op inhaken als dat mag. Klopt het dat het even duurt voordat een nieuw subdomein benaderbaar is ? Ik heb in DirectAdmin nu 3 extra subdomeinen aangemaakt, wanneer ik nu met ftp kijk op
    domains/domein.nl/public_html/ dan zie ik de nieuwe subdomeinen verschijnen, maar deze zijn nog niet benaderbaar (page not found) als ik hier content neer zet.

Duurt dat even of moet ik nog meer (DNS) handelingen verrichten om dit voor elkaar te krijgen ?

Mvg,

Arjan

6. Tom Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 07-09-2015 om 18:38

Dat klopt, dit kan enkele minuten duren voordat het te benaderen valt via sub.domein.nl , u zou het wel al via domein.nl/sub kunnen benaderen en eventueel wijzigen/uploaden.

7. SkyFocus Member
    Reactie geplaatst op: 07-09-2015 om 19:34

Hmmm vreemd, ik kan skyontour.nl/kroatie/ benaderen maar kroatie.skyontour.nl niet. Ik heb het domein 4,5 uur geleden aangemaakt ....

Arjan

8. Tom Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 07-09-2015 om 19:45

Zou u hiervoor dan een ticket bij ons kunnen aanmaken, dan kijken wij dit zo spoedig mogelijk voor u na.

Helpdesk tickets kunnen nu alleen nog via de website van Versio aangemaakt worden.

Zou u uw support mail op de juiste manier kunnen opsturen naar ons zodat wij uw vraag in behandeling kunnen nemen? Volg de stappen hieronder.

Bent u al een klant bij Versio? Log dan in in uw klantenpaneel op https://www.secure.versio.nl/customer.php U kunt vervolgens via 'Uw helpdesk tickets' in het menu aan de linkerkant een ticket aanmaken op de nieuwe wijze. Ook krijgt u op deze pagina de mogelijkheid om te chatten met onze medewerkers.

Bent u (nog) geen klant bij Versio? Ga dan naar http://www.versio.nl/helpdesk.php Toets uw vraag in op deze pagina, hierna kunt u een ticket aanmaken op de nieuwe wijze. Ook krijgt u op deze pagina de mogelijkheid om te chatten met onze medewerkers.