1. Dylan Marey Member

Url cloacking?forward zonder url change

Topic geplaatst op: 15-07-2015 om 19:57

Ik heb een website op de gratis webruimte van telenet -> users.telenet.be/asongwewrote
    en ik heb een domeinnaam gekocht hier op versio. het is mij gelukt om via DNS instelling de website te redirecten, maar dan veranderd de url. Op welke manier kan ik ervoor zorgen dat de url niet veranderd? Alvast bedankt

2. Tom Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 15-07-2015 om 20:20

Dit zou normaal met CNAME kunnen, alleen gebruikt u de website op een submap 'asongwewrote' en werkt dan alleen als het op users.telenet.be stond.

Dit is momenteel alleen op te lossen door de redirect die u nu hebt.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Dylan Marey Member
    Reactie geplaatst op: 15-07-2015 om 21:27

Mijn website staat inderdaad als link op users.telenet.be, en met CNAME zou het dan werken....
    wat zou ik dan moeten invullen (mijn domeinnaam is trouwens www.asongwewrote.be) en de site staat op users.telenet.be/asongwewrote)
    dus ik veronderstel:
    - DNS instellingen versio -
    Naam: www.asongwewrote.be
    Type: CNAME
    Value: users.telenet.be/asongwewrote

en redirections dan ook aan laten staan? -> Naam: asongwewrote.be, Value: http://users.telenet.be/asongwewrote
    of ben ben ik helemaal mis?

4. Tom Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 15-07-2015 om 21:35

Dit is niet mogelijk gaf ik aan in mijn vorige reactie, omdat u een submap gebruikt.

De enigste oplossing hiervoor is een redirect wat u nu hebt ingesteld.

CNAME kan alleen als de website op een hoofddomein staat of subdomein, niet op een subdomein en dan nog eens in een submap.

5. Dylan Marey Member
    Reactie geplaatst op: 15-07-2015 om 21:38

Ah oké, dank u wel voor de reactie