1. Edh Member

Zo-gevonden.nl compleet marktplaats site

Topic geplaatst op: 17-05-2015 om 21:31

De site www.Zo-gevonden.nl. is tekoop voor een bedrag van 350euro.

Domeinnaam Zo-gevonden.nl bestaat sinds: 23-06-2012, maar er is geen tijd om de site te onderhouden.

We zien deze mooie website graag over gaan in handen van iemand die er wel tijd in kan steken die de site weer in zijn oude glorie kan herstellen.

2. CAWO Member
    Reactie geplaatst op: 29-05-2015 om 00:09

Worden deze domeinen includief de script geleverd ?

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Edh Member
    Reactie geplaatst op: 30-05-2015 om 22:23

Beste,
    Alle websites worden verkocht zoals ze te zien zijn.
    Dus met andere woorden, "what you see, is what you get"..

Met vriendelijke groet
    Ed

4. CAWO Member
    Reactie geplaatst op: 30-05-2015 om 23:01

Daar ben ik vet mee, een site voor veel geld zonder licenties op de gebruikte down te loaden software.

Nee dank je...

5. Edh Member
    Reactie geplaatst op: 31-05-2015 om 18:28

Beste,
    Zoals ik beschreef , verkoop ik een complete website, dit is inclusief de licentie voor de vermelde domeinnaam!

Ben je opzoek naar licentie verkoop rechten, dan verwijs ik je naar derden.

Good luck

Ed

6. eenklant Member
    Reactie geplaatst op: 02-06-2015 om 22:46

Staat al een tijdje te koop, het is niet omdat een domeinnaam al van 2012 bestaat dat het interessant is, het is in 2014 overgenomen; http://www.altenadigitaal.nl/digitaalburg-neem-advertentiesite-zo-gevonden-nl-over/
    en als je nu op de site kijkt is die niet eens 350 waard.
    Als je op volgende leest; https://www.ictscripters.com/Thread/22989-Zo-gevonden-nl-tekoop/ heb ik over volgende toch mijn bedenkingen: "De Topic-Starter verkoopt niet zomaar een Wordpress website. Maar hij verkoopt een 'onderneming'",

sorry maar dit zijn geen argumenten

Suc6 nog.

7. Edh Member
    Reactie geplaatst op: 03-06-2015 om 15:03

Beste,

De site staat tekoop, en de site is voorzien van een betaalde licentie theme.
    De broncode is inzichtelijk, en aanpasbaar..

Updates worden door ons gewoon netjes verstrekt, en deze geldt voor onbepaalde tijd.

We verkopen het concept, je mag ermee wat je wilt om je bedenkingen te hebben..

8. Edh Member
    Reactie geplaatst op: 03-06-2015 om 15:18

Dat de site is over genomen is correct, en de vorige eigenaar had er geen tijd meer voor, en is dus weer weer aan ons over gedragen, niets vreemds aan..

Overigens is het zo, dat wij de site voorzien van updates, en deze updates zijn gratis.
    Het theme is daarentegen NIET gratis, en dit rechtvaardigd dus zeker de prijs voor de website die we vragen.

De prijs voorhet totale concept is dus incl een lang bestaande domeinnaam een eerlijke prijsverhouding.

Met vriendelijke groet