1. Cornelis Oudgeest Member

Service unavailable

Topic geplaatst op: 25-04-2015 om 19:08

Mijn site is sinds gister niet meer bereikbaar, als je de site bezoekt krijg ik de volgende error:

"Service Unavailable

The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request."

Wat betekent dit?
    Site: http://www.habboster.be

2. Fabien Daniel Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 25-04-2015 om 19:14

Hallo, probeert u nogmaals, de website moet bij deze weer laden.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Cornelis Oudgeest Member
    Reactie geplaatst op: 25-04-2015 om 19:27

Het werkt, danku!

4. Quinten Van T Hof Member
    Reactie geplaatst op: 26-04-2015 om 13:42

Ons abbonnement is automatisch verlengd waar we ook een bevestigingsmail van gekregen hebben en toch ligt onze mail en site plat. Hoe kan dit? Het gaat om www.qubarepublic.com

5. Fabien Daniel Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 26-04-2015 om 14:39

@Quinten Van T Hof Het beste is hiervoor een support ticket aan te maken via het klantenpaneel. We kijken dit dan voor u na.

6. Shekila Ramautar Member
    Reactie geplaatst op: 29-08-2016 om 10:27

Bij mij kan ik sinds vandaag niet eens meer in de backend van mijn wp site komen!!!
    dit is de site: www.duurzame-bedrijfskleding.nl

Ik krijg een error 500

Wat te doen?

7. Tom Zwiep Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 29-08-2016 om 11:32

Dit kunt u dan het beste herstellen met een backup welke u kunt downloaden bij ons via uw Directadmin.

Een back-up terug downloaden kan tot maximaal 7 dagen terug en herstellen kan met het volgende stappenplan hieronder.

1. Download de backup file, via uw directadmin onder "download backups".
    2. Pak/open deze uit met het programma www.winrar.nl
    3. Vind uw public_html map in de backup voor het domein wat u wilt restoren. (domains->uwdomein.nl->public_html)
    4. Vervang de inhoud van public_html voor uw domein op de FTP met de inhoud van de public_html uit uw backup.