1. Patrick97 Member

Zend Framework gebruiken

Topic geplaatst op: 19-04-2015 om 12:40

Beste mensen,

Ik wil Zend Framework 2 leren te gebruiken. Nu heb ik begrepen dat op de servers van Versio Zend Framework is geïnstaleerd. Alleen ik weet niet hoe ik het moet oproepen.

Als ik de standaard applicatie van Zend Framework gebruik op mijn server krijg ik deze melding:
    Fatal error: Interface 'Zend\\Module\\Consumer\\AutoloaderProvider' not found

De code van de applicatie kan je vinden op http://github.com/zendframework/ZendSkeletonApplication en dan naar module\\Application gaan.

Weet iemand hoe ik een Zend Framework applicatie kan maken op een Versio server?

Alvast bedankt voor de moeite.

Met vriendelijke groet,

Patrick

2. Sander Keuzenkamp Member
    Reactie geplaatst op: 19-04-2015 om 12:54

Beste Patrick,

De error die u plaatst is onvolledig, daardoor word het moeilijk om een suggestie te plaatsen,
    Ik ben ook slechts een klant. Waar krijgt u die error?

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Patrick97 Member
    Reactie geplaatst op: 19-04-2015 om 13:28

Beste Sander,

Dit is de volledige error: Fatal error: Interface 'Zend\\Module\\Consumer\\AutoloaderProvider' not found in Module.php on line 8

Module.php staat in ZendSkeletonApplication-master\\module\\Application

Ik hoop dat ik je voldoende heb geïnformeerd. Als dat niet het geval is hoor ik dat graag.

4. Patrick97 Member
    Reactie geplaatst op: 19-04-2015 om 13:47

Op de server heb ik alleen de map Application en de inhoud ervan op de server gezet.
    Application map staat hier bij de github link: ZendSkeletonApplication-master\\module\\Application