1. Sabrina Kuypers Member

Verhuizing

Topic geplaatst op: 17-04-2015 om 22:14

hallo

ik wil graag weten of de verhuizing van de site goed verlopen is, hoe kan ik dat zien aub?

2. Gerald Van Wattum Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 17-04-2015 om 22:25

Zodra een domeinnaam naar Versio verhuisd geslaagd is krijgt u hiervan een e-mail en dan vindt u onder Uw domeinnamen -> Overzicht het domein terug.

Als u bij het bestellen van het domein reeds de nameservers heeft ingevuld dan zal het domein binnen 4 tot 24 uur over zijn op de nieuwe nameservers.

Indien u bij het bestellen "parkeren" heeft gekozen en het domein wilt koppelen aan een hosting pakket welke u bij Versio heeft dan kunt u hiervoor de volgende instructie gebruiken:
    http://www.versio.nl/40-hoe-koppel-ik-een-domeinnaam-aan-een-webhosting-of-reseller-hosting-account

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Sabrina Kuypers Member
    Reactie geplaatst op: 17-04-2015 om 23:17

Ik wil nu graag mijn nieuwe website koppelen naar mijn oud domeinnaam hoe kan ik dat het beste doen?

4. Martine Verweij Member
    Reactie geplaatst op: 01-08-2016 om 19:28

Beste heer, mevrouw,
    Ten eerste wil ik melden dat ik het jammer vind dat jullie service minder is geworden nadat jullie de nieuwe website hebben gelanceerd.
    Ik mis de chatbox en de persoonlijke support.

Ik heb gisteren rond 17:00 de website www.plantenliefde.nl naar jullie verhuisd.
    Volgens mijn oude provider (mijnwebwinkel.nl) zal het maximaal 24 uur duren voordat de nieuwe site bij jullie is onder gebracht.
    Echter is het nu al meer dan 24 uur geleden en www.plantenliefde.nl staat nog steeds onder verhuizingen 'inkomend'.

Mijn e-mail martine@plantenliefde.nl is daarom ook niet meer bereikbaar. Ik hoopte vandaag alles aan mijn webhosting pakket te kunnen koppelen, zodat ik ook het e-mail account martine@plantenliefde.nl via jullie weer kan activeren.

Graag verneem ik van jullie of de verhuizing goed is gegaan (bij mijnwebwinkel.nl bestaat dit domeinnaam niet meer) en of jullie nog actie van mijn kant verwachten.

Warme groet,
    Martine Verweij
    www.plantenliefde.nl
    www.studiehulpkruidenleer.nl

5. Tom Zwiep Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 01-08-2016 om 19:42

U kunt de chatbox bij ons bereiken via https://www.versio.nl/helpdesk en dan zoekt u naar "een ticket maken", hier zult u aan de rechterkant een oranje knop zien met "Chat met helpdesk".

Uw domein plantenliefde.nl staat momenteel nog niet bij Versio, dit klopt. Het domein moet bevestigd word dat deze mag worden verhuist, hierover word een e-mail naar martineverweij@hetnet.nl verstuurt wat terug valt te vinden op https://www.sidn.nl/whois?q=plantenliefde.nl&acceptTerms=true .

Het domein staat momenteel nog bij de volgende registrar:

Registrar:
    Sandtronic IT
    Schoolstraat 2D
    3781GD VOORTHUIZEN
    Netherlands

Mocht u dit liever per e-mail/ticket willen bespreken dan mag u hierover ook mailen naar support@versio.nl .

Met vriendelijke groet,
    Tom Zwiep