1. AeroGames Member

DirectAdmin Login Page - wachtwoord

Topic geplaatst op: 26-03-2015 om 11:35

hallo,

op mijn DirectAdmin Login Page heb ik problemen met inloggen.

De gegevens waarmee ik op deze site kan inloggen werken niet voor de mail login, weet iemand waar ik deze kan resetten?

2. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 26-03-2015 om 19:49

Om in te loggen op de webmail dient u in te loggen met het volledige e-mail adres en bijhorende wachtwoord van dit e-mail adres.

De gegevens van DirectAdmin resetten: U kunt het wachtwoord resetten via het klanten paneel bij uw hosting pakketten -> overzicht -> vergrootglas achter pakket -> informatie bekijken. Onderaan kan u de gegevens resetten.

Nadien inloggen in DirectAdmin -> E-mail accounts en het paswoord van het e-mail adres wijzigen indien nodig.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. AeroGames Member
    Reactie geplaatst op: 27-03-2015 om 15:57

Hallo en Bedankt Fabienne,

ik heb gisteren mijn wachtwoord aangepast in dat menu, en nogsteeds kan ik niet inloggen op mijn mail account @http://185.13.227.157:2222/CMD_LOGIN

4. AeroGames Member
    Reactie geplaatst op: 27-03-2015 om 15:59

Gelukt, ik moest inloggen met mijn user name en niet met mijn email adres

5. Victor Peters Member
    Reactie geplaatst op: 24-08-2015 om 19:14

Behoorlijk ruk: Met firefox mag ik wel inloggen in DirectAdmin, met Opera niet. Doe d'r wat aan!

6. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 25-08-2015 om 12:58

@Victor Peters Van hieruit werkt het correct met Opera. Staan de "cookies" aan in uw browser?

7. Reanna Simon Mungra Member
    Reactie geplaatst op: 21-09-2016 om 08:18

Ik kan niet inloggen in mijn hosting...geen vergrootglas om in de hosting te geraken...de link in mijn mail naar direct admin werkt niet..versio oplossing a.u.b.

8. Justin Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 21-09-2016 om 09:32

Hallo,

mag ik uw directadmin username? Dan los ik het voor u op.

Bij voorbaat dank.

9. Martine Vanderborght Member
    Reactie geplaatst op: 21-09-2016 om 17:40

Hallo,
    Kan niet meer inloggen in mijn directadmin en kan geen emails meer ontvangen in outlook 2003.
    Graag had ik hiervoor de oplossing gekend.
    Alvast bedankt

10. Gerald Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 21-09-2016 om 17:59

U kunt het wachtwoord van Directadmin en het e-mailaccount resetten.

U vindt in dit artikel hoe u de wachtwoorden kunt resetten. Als u kunt inloggen in het klantenpaneel dan kunt u het Directadmin wachtwoord resetten, en als u kunt inloggen in Directadmin dan kunt u dat doen voor het mailaccount:

https://www.versio.nl/artikelen/96-wat-kan-ik-doen-als-ik-mijn-wachtwoord-kwijt-of-vergeten-ben

Mocht u daarna nog steeds problemen ervaren dan zult u even contact moeten opnemen per chat of ticket, andere gebruikers op dit forum kunnen u dan waarschijnlijk niet verder helpen met de probleemoplossing.

Een ticket maakt u aan via:
    https://www.versio.nl/helpdesk

Vul een korte vraag in, klik op zoeken.
    Staat uw antwoord niet tussen de zoekresultaten? Dan kunt u rechts van de mogelijke oplossingen klikken op Ticket aanmaken of de Chat benaderen.