1. Rashid Himmit Member

Wp-admin opent niet!

Topic geplaatst op: 17-03-2015 om 00:21

Hoi,

ik ben redelijk nieuw op het gebied van websites en databases maar nu zit ik met iets waar ik niet uit kom.

Ik heb een domein aangemaakt evenals een webhosting op Versio (zijn tegelijk aangemaakt en dus gekoppeld). Nou inloggen op DirectAdmin lukt allemaal nog wel maar nu heb ik Wordpress geïnstalleerd en als ik in wil loggen via de url/wp-admin krijg ik 'pagina mislukt' te zien, telkens weer.

Nu heb ik geprobeerd om het via de link zelf (DirectAdmin) erop te komen, met .php achter de url en opnieuw Wordpress geïnstalleerd maar niets werkt. Heb ik een stap gemist of? Ik had de indruk dat als ik het via Installatron installeer dat alles goed staat en ik aan de website kan werken.

Alvast bedankt voor de reacties!

2. Rashid Himmit Member
    Reactie geplaatst op: 17-03-2015 om 00:42

Website is geopend! Weet niet waaraan het lag, heb verder ook niets gedaan, misschien had het wat tijd nodig:).

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Gerald Van Wattum Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 17-03-2015 om 02:14

Wanneer u het pakket onlangs hebt aangeschaft of het domein de afgelopen 24 uur hebt gekoppeld aan het hosting pakket dan duurt het altijd maximaal 4 tot 24 uur na aanschaf of koppelen dat het domein ook werkelijk overal op het internet bereikbaar is.

Dit heeft te maken met de DNS update van internetproviders waar het domein en de verwijzing naar het hosting pakket nog niet bekend is. Internetproviders updaten deze DNS meerdere keren per dag tot maximaal binnen 24 uur. Dit kan in uw geval de oorzaak zijn geweest.

Vond u dit antwoord nuttig?