-
Member
-
Versio medewerker
-
MemberReactie geplaatst op: 02-03-2015 om 21:56
Ik heb precies gedaan wat er staat. Gekke is dat ik in filezilla wel .htaccess zie maar in de filemanager niet. krijg nog steeds onderstaande melding.
! PHP for the selected domain has failed.
Installatron is unable to install to a domain where PHP is not working.
Your hosting provider can help you resolve this error.
Error code: 1; HTTP code: 500
ik denk nog steeds dat er iets in die .htaccess niet goed gaat, maar wat?Vond u dit antwoord nuttig?
-
MemberReactie geplaatst op: 03-03-2015 om 12:03
Bleek inderdaad toch nog het .htacccess bestand te zijn. Stond waarschijnlijk op de verkeerde plek. inmiddels werkt alles. dank voor de hulp.
Vond u dit antwoord nuttig?
Heeft u naast het toevoegen van de code ook de bestandsrechten correct ingesteld?
Alle stappen die u zou moeten uitvoeren voor het activeren van PHP 5.4
-----
U kunt proberen uw website in PHP 5.4 modus te draaien wat voor rechten problemen oplost.
U dient daarvoor het volgende aan het .htaccess bestand toe te voegen die u vindt in de public_html map van de Filemanager:
<FilesMatch ".php$">
AddHandler x-httpd-php54 .php
</FilesMatch>
De rechten van de mappen met php 5.4 in de public_html op 755 te staan, en alle bestanden op 644. LET OP dit geld ook op alle onderliggende mappen in de public_html
U kunt de rechten van mappen en/of bestanden in alle mappen in 1 keer goed zetten met bijvoorbeeld Filezilla. Rechtermuisknop op de public_html map en dan kiezen voor bestandsrechten. Hier kunt u deze instellen op 755 en dit toepassen op alle mappen en onderliggende mappen. Voor de bestanden zet u deze op 644 en past u deze toe op alle bestanden en op bestanden in onderliggende mappen.
Vond u dit antwoord nuttig?