1. Jordi Kwakkel Member

Website online krijgen

Topic geplaatst op: 21-02-2015 om 22:57

Hallo,

Mijn website heb ik via weebly gebouwd en wil ik graag via versio onder een .nl domein onderbrengen.
    Ik heb een domeinnaam gekocht, evenals een starterswebhosting pakket.
    Na de weeblysite te hebben geexporteerd en via FileZilla onder de juiste domein onder te hebben gebracht ontvang ik wanneer ik naar de .nl domein ga "To change this page, upload your website into the public_html directory". Via dit forum kwam ik erachter dat dit wellicht met de index.html te maken had. Echter na het verwijderen van deze krijg ik op het domein een error 404.
    Wie helpt mij? Alvast bedankt!

2. M. Denen Member
    Reactie geplaatst op: 21-02-2015 om 23:07

Dit kan een DNS probleem zijn. Ik wil je wel helpen met TeamViewer om dit na te kijken.
    Stuur als je wilt een mailtje naar info@wehodo.nl dan kan ik je helpen.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Ruurd Bosma Member
    Reactie geplaatst op: 26-02-2015 om 14:39

Dit zijn meldingen die ik ook krijg. Ik ben vorige maand overgegaan naar Versio en ben nu in frontpage begonnen met de website aan te passen. De site is nog niet klaar maar ik wil alvast kijken of het uploaden goed gaat. De index-html is niet verwijderd maar toch krijg ik dezelfde melding als bij Jordi.
    Dus ook mijn vraag, wie kan mij helpen want ik heb geen idee wat ik moet doen.
    Alvast bedankt

4. M. Denen Member
    Reactie geplaatst op: 26-02-2015 om 14:42

Stuur even een mailtje naar info@wehodo.nl, dan kan ik je eventueel helpen met teamviewer.

5. M. Denen Member
    Reactie geplaatst op: 26-02-2015 om 23:45

Bij Ruurd was het geval dat de DNS niet goed stond en in de www map bepaalde mappen niet aanwezig waren.

6. Maurice Ridder Member
    Reactie geplaatst op: 13-04-2016 om 12:04

Ik heb een vergelijkbaar probleem. ik heb mijn volledige website gemaakt in Komodo en heb alle files via de filemanager geupload. ik heb hier ook mijn index in gezet, maar krijg op mijn domein enkel de tekst "Welcome to the home of .nl. To change this page, upload your website into the public_html directory".

ik loop hier nu op vast en wie kan mij helpen
    alvast bedankt

7. Justin Kil Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 13-04-2016 om 12:07

Hallo,

u dient het index.html bestand nog even te verwijderen uit public_html, dan komt de website tevoorschijn. (mits de website goed is geupload).