1. Linda Coen Member

Versio hosting+domein + Magix Website

Topic geplaatst op: 02-02-2012 om 18:58

Werkt er iemand met "Magix website designer 7 premium" en Versio hosting ?

na braafjes 24 uur wachten zie ik geen website verschijnen. Ik denk dat ik alle gegevens zowel in het control panel bij Versio als bij de Magix WD7 correct heb ingevuld ....
    heeft iemand een tip die me wat op weg kan helpen ???

2. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 05-02-2012 om 01:37

Om welk domein gaat het? Heb je de nameservers ingegeven voor het domein in je Versio klantenpanel? Is het domein gekoppeld aan je hosting pakket via "domain setup" in DirectAdmin?

Maak je via het programma verbinding naar je hosting om de bestanden te uploaden of heb je een map met je bestanden op je pc staan en upload je via FileZilla?

Zorg dat je de bestanden upload naar de "public_html" map van je domein.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Linda Coen Member
    Reactie geplaatst op: 05-02-2012 om 12:12

Bedankt voor het antwoord...ik heb ondertussen de site ge-upload met FileZilla.
    Normaal gezien dacht ik dat het mogelijk was om via het programma te linken naar jullie hosting maar ik het tijdelijk opgegeven :)

De domein naam is gekoppeld aan mijn hosting pakket via Direct Admin.
    Het zou handig zijn om via het programma de upload te doen, maar het lukt me dus niet :)

4. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 05-02-2012 om 18:39

Geen ervaring met dat programma maar er moet zeker een optie zijn om te publiceren naar het web waar je dan je gegevens moet ingeven van je hostingaccount. Indien je daarvan een screenshot kan maken kunnen we je wss wel verderhelpen met de in te vullen gegevens.