1. Simon Coenen Member

Mailbox vol

Topic geplaatst op: 11-02-2015 om 11:50

Ik krijg van mensen die mij willen bereiken te horen dat mijn mailbox vol is. Hierop zelf via een ander account mezelf gemaild. Komt de melding terug dat mailbox vol is. In outlook de mailbox leeggemaakt, ook op de telefoon. Nog steeds geen verandering in de meldingen. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? Ik heb twee accounts waar dit aan de hand is. info@littlehouseofhealth.nl en simon@littlehouseofhealth.nl.

2. Simon Coenen Member
    Reactie geplaatst op: 11-02-2015 om 11:51

Misschien nog handig om te vermelden, mijn provider is yourhosting en de website loopt via wordpress. Graag een advies, want ik zit met mijn handen in het haar. Groetjes en alvast bedankt voor de input.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Gerald Van Wattum Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 11-02-2015 om 12:23

Wanneer u de mail via POP heeft ingesteld en uw mailprogramma zo hebt ingesteld dat de berichten ook op de server moeten blijven staan dan kan het zijn dat de berichten ook nog in de webmail staan opgeslagen.

http://littlehouseofhealth.nl/webmail/

Daarnaast kunt u wellicht de grootte van de mailbox aanpassen in Directadmin onder E-mailaccounts. Klik achter het mailaccount op 'Change' en verhoog de quota, het opslaglimiet. Als u het instelt op 0 kan alle ruimte van het pakket gebruikt worden voor email.

Controleer tevens of uw hostingpakket zelf voldoende schijfruimte heeft om te mail op te slaan.

Vond u dit antwoord nuttig?