1. Jeroen Van Iersel Member

Aanbiedingkoopjes.nl te koop

Topic geplaatst op: 31-01-2015 om 15:53

Ik wil bij deze mijn website die ik wegens persoonlijke omstandigheden in de verkoop gooi.

Het gaat om een verkoop site waar u artikelen op kan zetten die samen met een aflopende time verkocht kunnen worden.

Het platform is gemaakt in drupal (CMS) de payment provider die ik gebruik en is verwerkt in de site is SISOW (sisow.nl)

Site is pas 3 maanden online met nu al zonder enige vorm van reclame 10 aanmeldingen en 1 verkoop. echter zoals ik boven al vermelden heb ik door persoonlijke omstandigheden geen tijd om deze site te gaan runnen.

De site is nu live ( www.aanbieding-koopjes.nl ) en er staan een 2-tal producten op zodat jullie een idee krijgen hoe de site loopt.

Voor vragen kunt u een mailtje sturen naar brw_jeroen@hotmail.com.

Doe een goed bod en de site is voor u

Wel serieuze biedingen aangezien de opzet en alles eromheen een aardig zakcentje heeft gekost.
    Ik hoe dat geld er niet uit maar de site gaat ook niet voor een paar centen weg.

Dus graag alleen serieuze bieders.

mvg
    Jeroen van Iersel

2. Jeroen Van Iersel Member
    Reactie geplaatst op: 31-01-2015 om 15:54

Zie net dat ik de titel verkeerd geplaatst heb en moet dus zijn aanbieding-koopjes.nl echter geen mogelijkheid om dit aan te passen

Vond u dit antwoord nuttig?

3. André Member
    Reactie geplaatst op: 01-02-2015 om 17:18

De domeinnaam: aanbiedingkoopjes.nl dus zonder het - koppelstreepje is ook te koop.

Vond u dit antwoord nuttig?