1. Jeroen Langendam Member

Hoe raak ik die "installed with install

Topic geplaatst op: 30-01-2012 om 21:07

Ik heb Wordpress geïnstalleerd met installtron. In de footer staat nu een boodschap "Powered by WordPress, Installed by Installatron. with Easel"

Hier wil ik vanaf. Het staat echter niet in de footer-widgets opgenomen. Waar zit dit regeltje (welke file) precies, zodat ik het kan verwijderen?

Dank.

2. Reshad Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 30-01-2012 om 22:59

Hoi Jeroen,

Kun je bij de installatie niet aangeven dat je deze melding niet wilt in de footer?

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 31-01-2012 om 03:18

Heb je een user aangemaakt via een reseller account of hangt het domein aan je reseller als hoofddomein? Via een reseller via "Installatron Script Installer". Bovenaan zie je dan twee tabjes "Applications Browser" en "Administration". Klikken op "Administration" tab, dan aan de linkerkant kiezen voor "Branding" en daar onderaan bij "Branded Link" kan je het vakje uitvinken bij "Display in the footer of installed applications where appropriate".

Voor bestaande installaties even de eerste regel checken in het index.php bestand: http://www.vanachteren.net/2011/07/10/remove-installed-by-installatron-from-wordpress/

4. Jeroen Langendam Member
    Reactie geplaatst op: 01-02-2012 om 17:09

@Groove: ik heb geen idee waar je het over hebt. Ik heb mijn hosting gewoon ondergebracht bij Versio.

5. Jeroen Langendam Member
    Reactie geplaatst op: 01-02-2012 om 17:11

Nog een reactie:
    de tab "administration" heb ik niet.

Ik kan wel gewoon via FTP de files bekijken... dus ik zal kijken of ik het in de index vind (onverwacht, voor zoiets).

6. Jeroen Langendam Member
    Reactie geplaatst op: 06-02-2012 om 19:40

Dank je Groove, fijn dat ik die Installatron nu kwijt ben. Maar de regel blijft staan met allerlei andere branding. Waar, in welke file, staat die?

7. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 06-02-2012 om 19:50

@Jeroen Welke branding zie je nog staan? Heb je een link naar de site?

8. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 06-02-2012 om 20:01

Even gechecked, "Easel" is het Wordpress theme dat je gebruikt? Heb je al gekeken in de map "functions" in file "footer-text" ? Daar zie ik in ieder geval al verwijzingen naar deze vermeldingen.

9. Jeroen Langendam Member
    Reactie geplaatst op: 28-02-2012 om 19:48

Het heeft even geduurd voordat ik hier weer verder mee kon puzzelen. Dank Fabien, dit werkt.