1. bk1 Member

Wordpress update

Topic geplaatst op: 30-12-2014 om 15:19

Vanmiddag heb ik een update gedaan van wordpress 4.1 Nu kan ik helaas niet meer aanmelden op wp-admin. Ik dacht dat het aan mijn plugins lag. Deze heb ik dus aangepast via mijn direct admin. Echter krijg ik nog steeds een witte pagina bij het inloggen. Wie kan mij hier verder mee helpen? alvast dank!

2. Gerald Van Wattum Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 01-01-2015 om 19:30

Voor dit probleem kunt u wellicht eens een ticket aanmaken in uw klantenpaneel. Stuur uw Directadmin gebruikersnaam en domeinnaam mee zodat wij het eens kunnen nakijken,

Vond u dit antwoord nuttig?

3. golfer1 Member
    Reactie geplaatst op: 08-01-2015 om 11:58

Ik heb hetzelfde ervaren met update wp 4.0.1 , het blijkt dat wp updates en soms ook plugin updates de bestandsrechten veranderen, ik heb dat ook al diverse malen aan versio gemeld.
    Door de bestandsrechten weer naar mappen 755 en files naar 644 te zetten kon ik weer inloggen.
    IN een niet wordpress geoptimaliseerde pakket als bijv Zilver , kan je php 5.4 gebruiken, dat werkt bij een wp geoptimaliseerde site niet.
    Ook heb ik voortdurend na updates dat de taal niet geupdate worden , ook hier na bestandsrechten weer goed gezet te hebben , werkt het weer.
    Uitermate storend.

Vond u dit antwoord nuttig?