1. Jeffrey Gelders Member

Ik krijg bestanden WP niet weg

Topic geplaatst op: 26-12-2014 om 22:13

Hallo,

Dit is de eerste keer dat ik met dit probleem zit en ik heb geen flauw idee hoe het opgelost kan raken, hopelijk kan hier iemand mij helpen.

Ik had op mijn website Wordpress geïnstalleerd met een theme, ik heb vandaag een nieuwe gekocht en wou deze erop zetten maar mijn website gaf ineens error, zowel het web adres als /wp-login.php om in te loggen dus besloot ik om gewoon snel even alles eraf te gooien en met filezilla wordpress weer opnieuw erop te zetten met de nieuwe theme.

Het probleem is nu dat ik 2 bestanden niet verwijderd krijg, een afbeelding en .htaccess , als ik deze wil verwijderen krijg ik volgend bericht:

Unable to delete /domains/skymarker.net/public_html/wp-content/uploads/download-manager-files/.htaccess: Write access to the directory containing /domains/skymarker.net/public_html/wp-content/uploads/download-manager-files/.htaccess is not allowed for the process's effective uid, or one of the directories in pathname did not allow search (execute) permission.

Ik kan de bestanden niet hernoemen, geen nieuwe permissie aan geven, niet kopiëren, niet verplaatsen, niks... ik krijg ze maar niet weg. Ik hoop dat het geen virus ofzo is want in dat .htaccess bestand staat:

RewriteEngine On Deny from all

En het toppunt, ik wou kijken of ik via filezilla ze niet kan verwijderen maar als ik daar inlog met mijn juiste gegevens geeft hij aan dat ik mijn server niet in kan, ik kan dus niks doen en weet niet hoe dit opgelost kan geraken. Misschien is er op directadmin paneel zelf een functie om gewoon alles te wissen / leeg te maken?

Een antwoordje zou fijn zijn, alvast bedankt!

Groetjes,
    Jeffrey

2. Gerald Van Wattum Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 27-12-2014 om 13:49

U kunt via de filemanager in directadmin de ownership rechten resetten. U vinkt alle files aan en klikt hierna op Reset owner. Doe dit op de domains map met de recursive optie aan.

Probeer daarna om de bestanden opnieuw te verwijderen.

Mocht het daarna nog niet lukken dan kunt u daarvoor een ticket aanmaken in het klantenpaneel. Vermeld hierin om welke bestanden en welke directadmin gebruikersnaam het gaat. Onze technici zullen het dan nakijken/verwijderen voor u.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Jeffrey Gelders Member
    Reactie geplaatst op: 27-12-2014 om 14:05

Bedankt, de bestanden zijn verwijderd. Mijn filezilla connectie met directadmin is ook opgelost, heb 1 versie terug erop gezet en daarmee ging hij wel. :)

Vond u dit antwoord nuttig?