1. MyMcHosting Member

Kerst korting

Topic geplaatst op: 25-12-2014 om 21:15

Beste versio,
    Waneer ik de kerst korting invul (BIGGER-XMAS2014-WITH-VERSIO) dan accepteerd hij hem niet!
    Hier de melding:
    Fout opgetreden: Het is niet mogelijk om deze kortingscode te gebruiken voor deze type bestelling.
    Terwijl er in de email staat:
    Alle bestaande klanten kunnen hun webhosting, reseller hosting of Cloudbox omgeving éénmalig uitbreiden met maar liefst 50% korting! Gebruik hiervoor kortingscode BIGGER-XMAS2014-WITH-VERSIO. Deze kortingscode is maximaal één keer te gebruiken per klant en geldig tot en met 18 januari.

Help me hier mee!

2. Mail Gmail Member
    Reactie geplaatst op: 26-12-2014 om 13:13

Daar staat uitbreiding dus ik denk dat je duurder pakket moet nemen.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Farhad darabi Member
    Reactie geplaatst op: 26-12-2014 om 16:16

Ik greeg helemaal nergens waar ik kortingscode kon invullen.......ik wil ook weten of ik een oud klant die niet meer een hosting of domeinnaam heeft als nieuwe klant word beschouwd met de bijbehorende kortingstarief???

4. tommekentom Member
    Reactie geplaatst op: 26-12-2014 om 22:55

Het werkt inderdaad voor een uitbreiding, niet voor een gewone verlenging.

5. Rambo Member
    Reactie geplaatst op: 27-12-2014 om 16:34

Geldt deze korting voor 1 maand of de gehele looptijd van het betreffende product?

6. Jan Van Dingenen Member
    Reactie geplaatst op: 28-12-2014 om 00:27

Goede vraag, waar ik ook mee zit, als ik als bestaande klant een nieuw webhostingpakket (joomla webhostingpakket) bijneem, en een nieuwe bijhorende domeinnaam, voor de periode van 2 jaar, welke en hoeveel korting krijg ik dan ?
    is dit dan op het totaal, zowel voor de domeinnaam als voor de webruimte ? of is het maar voor 1 ding ? voor 1 jaar, of 2 jaar ?

7. Rambo Member
    Reactie geplaatst op: 03-01-2015 om 15:36

Aangezien er nog geen duidelijke antwoorden gegeven zijn vanuit Versio, heb ik maar een ticket aangemaakt.

Hierop kreeg ik onderstaande als antwoord:

"De code werkt enkel voor een upgrade van een bestaand hosting pakket of Cloudbox. De upgrade geldt tot het einde van de huidige looptijd van de dienst.

Deze 50% kortingscode is dus niet geldig op een nieuwe aankoop, ook niet voor domeinnamen; enkel op een upgrade van een bestaande hosting of Cloudbox VPS."

Tips:
    Misschien dat het werkt, eerst verlengen en daarna upgraden

De kortingscode moet je invullen bovenaan de betaalsite. Vind ikzelf zeer onduidelijk aangegeven.

8. Mail Gmail Member
    Reactie geplaatst op: 03-01-2015 om 21:25

Idd, als je effe niet oplet dan mis je kortingcode. Het moet wat duidelijker staan dat je hier code kan invoeren.

9. zeromechanic Member
    Reactie geplaatst op: 05-01-2015 om 21:05

Beter zou zijn, zoals je bij veel webshops ziet, bij het totaal overzicht een input met tekst :
    heeft u een kortingscode, vul deze hier in.
    Via AJAX call de prijs laten aanpassen, en daarna op betaal oid