1. MCJ Pijpers Member

Inloggen Direct Admin

Topic geplaatst op: 29-01-2012 om 21:19

Hallo,

Ik heb een probleem met DirectAdmin.

Ik kan niet permanent inloggen.

Iedere keer als ik via DirectAdmin wil inloggen, moet ik een nieuw wachtwoords aanvragen.
    Dan kan ik eenmaal inloggen. Als ik vervolgens de site verlaat en weer opnieuw wil inloggen, moet ik weer een nieuw wachtwoord aanvragen.

Wat zit er fout, of watr doe ik fout.
    Dit is al enkele weken zo, en wordt het een beetje zat.

Alvast bedankt,

Marcel

2. Fabien Daniel Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 31-01-2012 om 03:30

Let je op hoofdletters en kleine letters in je paswoord, ... ?

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Abel Jagersma Member
    Reactie geplaatst op: 31-08-2015 om 11:31

Ik heb het zelfde probleem nu. Nieuw wachtwoord aangevraagd. Sla deze op in een Versio document. Bij inloggen mijn gebruikersnaam ingevuld en plak ik nieuw wachtwoord in DirectAdmin. Maar inloggen lukt niet.
    Dan moeten ze niet zeggen let ophoofdletters e.d. , want ik kopieer en plak mijn nieuw wachtwoord.
    Er zit duidelijk wat mis bij DirectAdmin

4. Svea Sannen Member
    Reactie geplaatst op: 01-09-2015 om 13:23

Ik heb hetzelfde probleem als Abel Jagersma! Wat is de oplossing??

5. Alex Boon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 01-09-2015 om 13:37

Maak hiervoor even een ticket aan. Dan kan het verder voor je worden nagekeken.

6. Svea Sannen Member
    Reactie geplaatst op: 01-09-2015 om 15:31

@ Alex Boon. Ik ben hierover al de hele tijd aan t communiceren via een ticket!! Een van onze PC's was gehackt en om de oorzaak te bekijken, hadden ze ons aangeraden op directAdmin te gaan kijken! Dit lukt maar niet! Ze geven telkens de boodschap om mijn wachtwoord te resetten via klantenpaneel. Ik word er depri van! En zou nu toch graag eens dringend meer info vinden over die hacking.

mvg

7. Alex Boon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 01-09-2015 om 15:40

@Svea,

maak even een ticket aan en stuur ons je login gegevens door die je hebt. Het account staat niet geblokkeerd waardoor inloggen gewoon mogelijk moet zijn.

8. K Cordovar Member
    Reactie geplaatst op: 01-09-2015 om 17:41

Hallo.

Ik heb een probleem.

Welke gegevens gebruik ik om in te loggen op direct admin

9. Tom Zwiep Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 01-09-2015 om 17:49

Deze gegevens vind u in de e-mail die u van ons heeft ontvangen. U kunt uw directadmin/ftp gegevens ook wijzigen via de volgende methode:

U kunt inloggen op het versio klanten panel op https://www.secure.versio.nl/login.php . Hierna kunt u gaan naar "Uw hosting pakketten" en dan naar "Overzicht". Klik op het vergrootglas achter uw hosting pakket en klik op "Informatie bekijken". Hier kunt u uw wachtwoord resetten. U krijgt dan alle gegevens van uw hosting pakket direct in beeld te zien.