1. Gino Debel Member

Op latere tijdstip domein koppele

Topic geplaatst op: 22-11-2014 om 10:52

ik ben aan het wachten tot mijn domein is overgezet , maar ondertussen wil ik wel beginnen aan mijn website. Met installatron heb ik een paar optie's om mijn software te installeren, maar op welke optie doe ik dit best?
    op de naam van de nameserver? op mijn eigen domein of nog een andere optie? Ik heb een optie of 5 geloof ik. kan ik dit dan aanpassen eenmaal ik mijn domein heb?
    Heb de FAQ doorzocht maar heb er geen duidelijk antwoord op gevonden ... misschien kan hier me iemand helpen?

groeten Davy

2. zeromechanic Member
    Reactie geplaatst op: 22-11-2014 om 14:02

Als het goed is heb je van versio een tijdelijk subdomein gekregen.
    Hieronder kun je gaan werken.
    Naderhand verander je de naam van dit subdomein in je naam van je eigen domein.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Gino Debel Member
    Reactie geplaatst op: 22-11-2014 om 15:46

Ik heb 2 domeinen mijn domein van de vorige host (is nog niet overgezet) en zoiets "blabladgc122.122.axc.nl"
    als ik hoe iets op installeer met installatron kan ik dit dan toewijzen aan mijn domein later?

4. Fabien Daniel Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 22-11-2014 om 16:33

Hallo, je kan later het domein wijzigen in DirectAdmin -> domain setup -> change a domain name.

Je zal dan ook de database moeten nakijken en zorgen dat het nieuwe domein overal correct is ingesteld, ook de script paden nakijken.

5. Tom DC Member
    Reactie geplaatst op: 16-12-2014 om 08:59

Goed, ik heb zelfde probleem, maar een subdomeinnaam bvb blabladgc122.122.axc.nl kan men niet van naam veranderen, enkel domeinnamen, of heb ik het mis?