1. liefsmarjolein Member

Eigen domein email instellen op mobiel

Topic geplaatst op: 02-11-2014 om 13:19

Hallo, Ik zo gauw geen topic vinden met de juiste informatie dus ik vraag er maar even naar.
    Ik heb dus een hele mooi site gemaakt met mijn eigen domein naam en ik heb daar ook een email adres bij aangemaakt. Ik kreeg het zelfs ook mooi aan de praat in outlook. Zowel verzenden als ontvangen gaat prima dus ik dacht fijn! Dan wil ik die nu ook wel op mijn telefoon(android), want dat ding heb ik nou eenmaal vaker in mijn handen als mijn laptop. Alleen krijg ik de email dus niet ingesteld op de telefoon. Ik heb het geprobeerd met pop3 en imap en met verschillende poorten, met ssl en zonder, maar ik krijg op geen enkele manier de email ingesteld. ik krijg steeds meldingen als: kan geen verbinding maken met de server, kan geen veilige verbinding maken met de server, kan niet verifieren etc. Ik heb het ook gegoogled maar alles wat ik daar vandaan heb gehaald wilde ook niet werken.Kan iemand mij uitleggen hoe ik het wel moet doen en wat ik exact zou moeten intypen. Misschien heb ik wel verouderde artikelen geraadpleegd ofzo namelijk.. Ik ben ook maar een beginner op dit gebied hihi!
    alvast bedankt!

2. Fabien Daniel Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 02-11-2014 om 15:01

Hallo, met deze gegevens moet het werken: http://www.versio.nl/31-wat_zijn_de_pop_imap_en_smtp_gegevens_van_mijn_email_account

Probeert u eerst even met de AXC methode.

Indien het niet lukt mag u screenshots doorsturen van uw instellingen, we zullen dit dan nakijken.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. liefsmarjolein Member
    Reactie geplaatst op: 02-11-2014 om 15:14

Het lukt nog steeds niet.. waar moet ik de screenshots heen sturen??

4. Fabien Daniel Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 02-11-2014 om 16:13

Dit kan via het klantenpaneel -> Uw helpdesk tickets.