1. Sara C Member

Kan ik Versio koppelen aan Wordpress?

Topic geplaatst op: 31-10-2014 om 09:27

Goedemorgen allemaal,
    Ik heb begrepen dat ik hier bij Versio een hostingpakket + domein naam kan kopen/registreren, echter weet ik niet hoe ik dit kan koppelen aan Wordpress en als ik eenmaal in Wordpress zit of ik dan ook toegang heb tot leuke trendy Blog templates (op wordpress.com heb ik veel leuke templates gezien)
    Kan ik mijn versio pakket koppelen aan Wordpress? Zo ja, hoe kan ik dat doen? Ik heb nog niets aangeschaft, wilde eerst zeker zijn dat dit mogelijk is..
    Dank je wel voor jullie hulp, groetjes Sara

2. Harmen Hg Member
    Reactie geplaatst op: 31-10-2014 om 12:42

Hoi Sara,
    Dit is inderdaad mogelijk. Hiervoor kun je een wordpress pakket aanschaffen. Hierop wordpress installeren. Dan kun je aan de slag met je blog.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Harm Ter Stege Member
    Reactie geplaatst op: 31-10-2014 om 14:38

Hoi Sara, er is wordpress.org en wordpress.com - de laatste kun je gebruiken zonder hosting. Als je echt je eigen site wil zul je de .org versie moeten installeren. Google maar eens op " verschil wordpress.org en wordpress.co" daar zie je een hoop informatie.
    Ik zou beginnen met je naam te registreren bij Versio en daar dan de goedkoopste hosting van 0,50 cent p/m aan te koppelen. Als je daarna wordpress installeert kun je eerst dat eens onder de knie krijgen. Er zijn genoeg forums, youtube filmpjes e.d. voor hulp! Als het je allemaal gelukt is kun je makkelijk je pakket upgraden naar een groter pakket! Ik heb tot op heden geen of weinig tijd gehad door omstandigheden maar heb met www.mistertourguide.com en www.meneerdereisleider.nl twee ' slapende' websites die wachten op een hoop werk ;-) Draaien beide op wordpress met een gratis thema.
    Succes, Harm

4. Sara C Member
    Reactie geplaatst op: 31-10-2014 om 14:59

Beste Harmen Haag en Harm Ter Stege,
    Hartelijk dank voor jullie hulp :). Ik heb inmiddels een Wordpress hostingspakket + domeinnaam gekocht en vanavond ga ik rustig aan de slag met de website. Ik heb een goede YouTube video gevonden van Nick Bijl waarin hij duidelijk uitlegd hoe en wat.
    Mocht ik er nou nog steeds niet uitkomen hoop ik jullie om raad te kunnen vragen :)
    Wens jullie alvast een goed weekend toe :) Groetjes, Sara