1. Noa Anneveldt Member

Beginner, site aanmaken

Topic geplaatst op: 25-10-2014 om 09:42

Ik heb nog nooit een website gemaakt en weet dus niet hoe het moet. Nou heb ik 3 dagen geleden een domijnnaam en een starter webhost pakket gekocht. Ik had verwacht dat je gewoon je domijnnaam in moest vullen en je gelijk aan de slag kon maar dat bleek niet zo te zijn. Ik snap totaal niet wat ik moet doen om mijn website online te krijgen en van internet instructies word ik ook niet veel wijzer.

Weet iemand waar een goede (complete) instructie staat of kan iemand het uitleggen?

Mvg

2. André Member
    Reactie geplaatst op: 25-10-2014 om 10:48

Hallo Noa,
    Mail je telefoonnummer maar even naar a_vdassem[at]hotmail.com
    Help ik je wel even op weg.
    Groet André

Vond u dit antwoord nuttig?

3. jordivn Member
    Reactie geplaatst op: 27-10-2014 om 22:59

Je kan de Installatron gebruiken. Pak hier bijvoorbeeld Joomla of Wordpress. Deze spreken vrij voor zich. Anders even googlen voor installatron+joomla

4. ARDEBO BV Member
    Reactie geplaatst op: 28-10-2014 om 11:25

Beste Noa,

is het al gelukt?
    Installatron is inderdaad de makkelijkste manier, maar mocht je er niet uit komen dan kan je altijd contact met me opnemen

Met vriendelijke groet,

Arnold den Boer | ARDEBO BV

5. Noa Anneveldt Member
    Reactie geplaatst op: 29-10-2014 om 17:00

Hallo Arnold,

Inheb een instructie wordpress downloaden gevonden op internet, ik moet wat stappen doorlopen om de neerlandisme wordpress te krijgen, die stappen ben ik inmiddels doorlopen. Op het eind kwam ik bij een stap dat ik een FTP client moest downloaden, ook dit heb ik gedaan (file zilla) toen werd er uitgelegd dat ik dus mijn host moest koppelen als ik een account aan moest maken hij vroeg daar verschillende dingen:
    Host (is dit mijn domijnnaam?)
    En de poort (waar kan ik deze vinden)

Alvast bedankt

6. Joris Coenen Member
    Reactie geplaatst op: 30-10-2014 om 09:13

Beste Noa,

Je host kun je gewoon je domeinnaam invullen en de poort is 21 of 22 moet je even uitproberen, ik weet niet hoe de server geconfigureerd is.

Mvg