1. fferrari Member

Veilingsite

Topic geplaatst op: 08-10-2014 om 12:47

Wie heeft ervaring met het maken van een veilingsite? Welk pakket uit Installatron kan ik het beste gebruiken voor het aanmaken van een veilingsite?

2. André Member
    Reactie geplaatst op: 27-01-2015 om 19:03

Hallo,
    Wellicht een oud topic maar wilde toch even reageren. Wellicht heeft iemand er iets aan.
    Een veilingsite zit dacht ik niet in installatron, deze websites zijn best prijzig trouwens.
    Voor een beetje redelijke centenveiling website kom je toch al snel tussen de 2 en 3 ruggen uit.
    Ze zijn er wel goedkoper hoor (google) maar wat krijg je er voor terug.

Ik heb er een tijdje in gezeten maar veel goedkoper moet je ze niet nemen, maar dat is natuurlijk geheel afhankelijk van je wensen.

Ik hoop dat dit je vraag een beetje beantwoord?
    Groet André

Vond u dit antwoord nuttig?

3. M. Denen Member
    Reactie geplaatst op: 28-01-2015 om 08:57

In Installatron bestaat er WeBid. Daarnaast zijn er tal van plugins te vinden voor Magento voor een kleine prijs a 100 dollar. Het moet vrij "eenvoudig" zijn om een veilingsite te kunnen draaien.

4. André Member
    Reactie geplaatst op: 28-01-2015 om 09:54

Dat van webid wist ik niet.
    Er zijn verschillende mogelijkheden zoals ik zelf al aangaf en dat er plugins voor zijn wist ik al wel maar het gaat er om wat je wenst. Een magento plugin werk perfect voor de beginner, maar als je aan het echte werk begint heb je wel iets beters, veiliger en meer betrouwbaar nodig.
    Zie het als een auto, die heb je ook in verschillende prijsklassen, als je beter wilt kost dat geld...

5. M. Denen Member
    Reactie geplaatst op: 28-01-2015 om 11:23

Dat is zo, maar de TS is vrijwel erg beperkt met zijn info.
    Is het een hobby Bob die voor een vereniging een veilingsite gaat bouwen, waar niet zoveel extra functies voor nodig zijn of gaat ie vakantieveilingen eruit concurreren.

Ging er meer over over er een tool was die dit kan.
    Gebruik zelf liever alle webshops op basis van Magento en dan een goeie pluginbouwer, zoals AheadWorks.
    Hier perfecte ervaringen mee (met support)