1. Richard Van Oirschot Member

RSS

Topic geplaatst op: 30-08-2014 om 12:44

Ik wil RSS op mijn website plaatsen, alles is gelukt, met uitzondering dat ik niet weet hoe ik het in html tekst op mijn website kan plaatsen. Hierbij gaat het dus niet over het maken van de feed, dat werkt goed. Het is in readers te lezen. Het gaat over het plaatsen van de feed als item op mijn website. Hoe doe ik dat?

2. Richard Van Oirschot Member
    Reactie geplaatst op: 04-09-2014 om 04:42

Ik heb het opgelost met rss2html.

Mocht iemand een andere suggestie hebben verneem ik dat graag.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Willem Vyent Member
    Reactie geplaatst op: 26-09-2014 om 23:42

Lees eens op: http://php.net/manual/en/book.simplexml.php of post de rss/xml url hier en geef aan welk deel je wil posten, met enkele regels code kan nagenoeg elke feed in een pagina worden gepost, ook zou je kunnen zoeken op www.stackoverflow.com, hier staat ook heel veel goede en bruikbare informatie, wanneer je iets geprobeerd hebt dat deels of gewoon niet werkt kan je gratis je code plaatsen en een vraag stellen (In het Engels) en dan van hele goede scripters hulp krijgen naar een oplossing die wel werkt, probeer bij een vraag altijd duidelijk te zijn iedereen wil helpen maar niemand kan goed helpen wanneer er te weinig bekend is vandaar dat ik vroeg welke url heeft het feed en welk deel (nodes) moet in de pagina geladen worden, mag dit met php of moet het beslist een html document zijn, als meer bekend is kan het meest passende antwoord door iemand worden gegeven... Ik gebruik simplexml om video thumbnails weer te geven met wat tekst uit een feed met php daarnaast verander ik bepaalde dingen in de feeds met str_replace()

Zou u meer informatie als feed URL en wat u wilt doen kunnen posten zodat de xml en rss tovenaars hier op dit forum met een goede oplossing kunnen proberen te helpen?

4. Richard Van Oirschot Member
    Reactie geplaatst op: 31-10-2014 om 15:14

Hoi Willem,

Bedankt voor de reactie.

Ik heb het opgelost door een link te maken naar de feed. Zo is het een "losse" pagina met het nieuws.

Bedankt voor het helpen! :-)

Groetjes,
    Richard