1. Farhad Ismail Member

Domein gekocht .com

Topic geplaatst op: 27-08-2014 om 17:23

Ik heb twee dingen gekocht
    1. Webhosting pakketten.
    2. Domeinnaam (saturngamerz.com)

Maar hij werkt niet krijg deze melding hoe kan het gefixt worden. ?

Welcome to the home of saturngamerz.com
    To change this page, upload your website into the public_html directory

Date Created: Mon Aug 25 14:45:18 2014

2. Farhad Ismail Member
    Reactie geplaatst op: 27-08-2014 om 18:12

Het is al gemaakt. sorry for the post.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Willem Vyent Member
    Reactie geplaatst op: 27-08-2014 om 19:00

Ik was net op uw site en las het volgende:

Uw domeinnaam is geparkeerd.

Notitie voor de eigenaar van dit domein::
    Dit domein is niet gekoppeld aan uw webhosting pakket, reseller hosting pakket of virtuele/dedicated server. U heeft in uw klantenpaneel DNS beheer voor dit domein aangezet. Wijzig de DNS records naar de IP adressen van uw server of zet DNS beheer uit en wijzig de nameservers van de domeinnaam naar de nameservers van uw webhosting pakket, reseller hosting pakket of virtuele/dedicated server.

Indien u een hosting pakket heeft kan u via directadmin inloggen domain administration en dan add new domain waar u invult: saturngamerz.com ook dient u de nameservers aan te passen in het versio controlle paneel zodat er juist verwezen word, indien u uw site elders als bij versio wil hosten dan dienen de daar beschikbare nameservers te worden gebruikt, tenzij u doorverwijst met A of CNAME records, wanneer u een meer gedetailleerd verhaal plaatst waaruit de situatie duidelijker word kan ik een beter antwoord geven.

Heeft u al een website gemaakt en zo ja waar wilt u deze hosten: Bij Versio of elders (In de vraag las ik dat er 1 of meer hosting pakketten aangeschaft zijn)??

Wat is al geprobeerd en waarom zie ik nu niet de standaard directadmin pagina maar een parkeer pagina van versio?

Stel a.u.b. een duidelijke vraag/reactie met een duidelijke situatie schets zodat men snel een juist antwoord kan proberen te geven of post een ticket bij de klanten service. post nooit inlog en andere privacy gevoelige informatie..

Vond u dit antwoord nuttig?