1. Heinrich Resing Member

User account

Topic geplaatst op: 22-01-2012 om 15:13

Hallo ,
    Ik heb in mijn reselleraccount een extra gebruiker aangemaakt,Met FTP zijn de bestanden geupload.De site krijgen we niet te zien in de browser.

Op resellerLevel zie ik de bestanden van deze gebruiker nergens.

Volgens de helpdesk moet ik hiervoor subdomains gebruiken.Lijkt me dus voor de hand liggend dat ik ergens moet linken naar de map van deze gebruiker.

Wie kan me verder helpen?

Mvg
    Hein

2. Fabien Daniel Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 22-01-2012 om 15:28

Welk domein heb je gekoppeld aan die nieuwe user? In je reseller kan je naar het overzicht gaan van je gebruikers en dan inloggen als zijnde deze gebruiker in zijn DirectAdmin. Staan de bestanden daar in de "public_html" map van deze gebruiker (checken via de file manager) ?

Zie niet meteen waarom je een subdomein moet gebruiken...

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Heinrich Resing Member
    Reactie geplaatst op: 22-01-2012 om 16:08

Hallo Groove,

De bestanden staan inderdaad in de public_html map van deze gebruiker.
    Normaal gesproken koppel je server/~gebruiker maar dit werkt niet.Schijnt uitgeschakelt te zijn.
    Het antwoord om een subdomain te gebruiken komt van de helpdesk.

Het domain ek2012poule.TK willen we koppelen aan de map van deze gebruiker.Momenteel verwijst deze domeinnaam naar ek2012.heinrgm59.fiftynine.a.nl
    Maar deze komt dan in een placeholder map binnen op mijn eigen account.

4. Fabien Daniel Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 22-01-2012 om 16:31

Het domein dat je meegeeft bij het aanmaken van de user in je reseller moet bestaan en gekoppeld zijn via de nameservers aan je account, anders zal het niet werken vrees ik. Linken naar server/~gebruiker staat idd af i.v.m. veiligheid.

Ofwel zal je de website moeten plaatsen in de "public_html" map van "ek2012.heinrgm59.fiftynine.a.nl" ofwel een domein kopen, hiermee een user aanmaken in je reseller en deze dan meteen gebruiken ipv het .tk domein. Indien je bijvoorbeeld een .nl koopt kan je nadien de .tk extensie nog altijd laten uitkomen op de .nl locatie.

Even geen idee hoe je het anders zou kunnen oplossen...

5. Fabien Daniel Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 22-01-2012 om 16:34

Nu ik eraan denk... werkt het niet als je "ek2012.heinrgm59.fiftynine.a.nl" ingeeft als "domein" voor je nieuwe user? Daar dan alles in de "public_html" map zet en dan de .tk daarop laat uitkomen?

6. Heinrich Resing Member
    Reactie geplaatst op: 23-01-2012 om 07:59

Bedankt Groove! Dit werkt.
    Nu is ook het probleem opgelost dat mijn sessie leeg is na het inloggen.