1. DownloadFilmpjesnl Member

Een beetje hulp nodig

Topic geplaatst op: 22-01-2012 om 12:15

Hallo,

Sindskort heb ik de beschikking over een domeinnaam, genaamd downloadfilmpjes.nl. Deze had ik ondergebracht bij Starthosting. Omdat ik nog niets op de website had staan had ik deze geredirect naar een andere website.

Gisteren heb ik besloten wat ik met het domein aan wou en heb ik een hostingpakket gekocht bij Versio en de domeinnaam overgezet. Ik zit nu alleen met een aantal vragen.

Nu ik het domein overgezet heb redirect deze nog steeds naar de bij Starthosting ingestelde website. Hoe kan dit en hoe kan ik dit uitschakelen?

Daarnaast vraag ik mij af, en ik ben een leek op dit gebied, of de domeinnaam en het hostingpakket ook gekoppeld zijn. Als dit überhaupt al kan. Hoe zou ik dit moeten doen?

Zo eerst maar. Hoop dat iemand mij een beetje wegwijs kan maken. Hartelijk dank.

Groeten, Joeri

2. Reshad Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 22-01-2012 om 13:49

Hoi Joeri,

Ik zie dat de domeinnaam al verhuisd is. Hij is echter niet gekoppeld aan je webhosting pakket. Volg hiervoor de volgende stappen op: http://versiopedia.nl/index.php/Het_koppelen_van_een_domein_aan_een_webhosting_account

Vond u dit antwoord nuttig?

3. DownloadFilmpjesnl Member
    Reactie geplaatst op: 22-01-2012 om 16:31

Hartelijk dank voor de hulp. Nu dus een dagje wachten. Bedankt!

4. DownloadFilmpjesnl Member
    Reactie geplaatst op: 22-01-2012 om 23:31

Ik heb nu nog een vraag. Wordpress heb ik inmiddels geïnstalleerd, maar nu lukt het mij niet om een thema aan te passen. Ik krijg deze melding:

"Je moet dit bestand eerst beschrijfbaar maken voor je de wijzigingen kunt opslaan. Zie the Codex voor meer informatie."

Alles staat op 755 als het goed is. Wat moet ik doen om het thema wel aan te kunnen passen?

5. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 23-01-2012 om 01:27

@Joeri Probeer tijdelijk eens met 777. Check ook eens voor het gebruik van php 5.3 indien je dit nog niet gebruikt, dan moet het gewoon lukken met 755 ook: https://www.secure.versio.nl/nieuwsartikel.php?id=52

6. DownloadFilmpjesnl Member
    Reactie geplaatst op: 24-01-2012 om 17:34

Het is allemaal gelukt! De website staat inmiddels grotendeels online. Hartelijk dank.