1. Bruno Verreydt Member

Domein verhuizen van wordpress.com naar

Topic geplaatst op: 21-07-2014 om 13:08

Beste lezer,

Ik heb een tijdje geleden bij Versio een starters .BE pakket aangeschaft, waaronder ik 1 website heb.

Nu heb ik bij Wordpress.com ook een andere .ORG-website, maar zou deze graag verhuizen naar Versio. Volgens wat ik hier lees dien ik een EPP code aan te vragen bij Wordpress maar ik vind nergens de optie om dit te doen. Waar kan ik deze optie vinden?

Ik ben al zover gegaan als te klikken tot waar ik de EPP code zou moeten invoeren en daar lees ik dat me dat een 7,49 euro + BTW voor een jaar zou kosten.

Ik stel mezelf echter de vraag of dit niet inbegrepen zat in mijn starterspakket? Of omvat dat geen ORG websites?

Alvast bedankt,

Bruno Verreydt

2. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 21-07-2014 om 20:11

Hallo, volgens de handleiding kan je de EPP code opvragen op deze manier: "You can get an authorization code to transfer your domain (also sometimes called EPP) from the domain manager, under Store → Domains in your dashboard."

Let op dat ze ook de "lock" opheffen op het domein voor je de verhuis in gang zet.

Het domein toevoegen op het hosting pakket bij ons: http://www.versio.nl/40-hoe_koppel_ik_een_domeinnaam_aan_een_webhosting_of_reseller_hosting_account.html

Domeinen dienen steeds apart afgenomen te worden, deze zijn niet inbegrepen in het hosting pakket.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Bruno Verreydt Member
    Reactie geplaatst op: 27-07-2014 om 11:30

Beste,

Bedankt voor het antwoord.

Een van de redenen waarom ik een verhuis overweeg is dat ik in wordpress.com geen plugins kan installeren. Ik heb enkele plugins die ik graag wil installeren, wat me wel lukt voor mn website die ik bij jullie heb, maar niet op de website bij wordpress.com zelf.

Kan ik na verhuis naar Versio wel plugins installeren?

Met vriendelijke groeten,

Bruno

4. Fabien Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 27-07-2014 om 16:22

Bij ons kan je zonder problemen plugins installeren eens je Wordpress website is geïnstalleerd op het domein.

5. Aafke Dijkstra Member
    Reactie geplaatst op: 19-05-2015 om 21:26

Store en domains kan ik niet vinden in het klantenpaneel. Waarom kan ik niet simpel een EPP code opvragen en bij Wordpress invoeren?