1. Rene Andreasi-Bassi Member

Cloudflare op DirectAdmin?

Topic geplaatst op: 12-07-2014 om 10:59

Ik wil gebruik maken van de gratis Cloudflare optie die in cPanel bestaat. Jullie gebruiken DirectAdmin, maar daarin kan ik de Cloudflare plugin niet vinden. Volgens Cloudflare moet ik namelijk SSH uitzetten voor het gratis account. Kunnen jullie me verder helpen? Alvast bedankt! Rene.

2. Fabien Daniel Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 12-07-2014 om 18:15

Hallo, extra plugins kunnen we zo niet installeren op shared hosting servers. Ook niet zeker of deze plugin reeds bestaat voor DirectAdmin, anders kan je wel een eigen Cloudbox VPS afnemen met DirectAdmin en de nodige plugins installeren.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Rene Andreasi-Bassi Member
    Reactie geplaatst op: 12-07-2014 om 19:50

Ok, bedankt.

4. Nathan Geerinck Member
    Reactie geplaatst op: 02-09-2015 om 13:28

De helpdesk medewerkers mogen ook even hun research doen op Google.com

Met deze link kan je jouw klanten veel informatie bieden: https://support.cloudflare.com/hc/en-us/articles/200168526-Does-CloudFlare-support-DirectAdmin-

5. Alex Boon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 02-09-2015 om 14:43

Beste,

Wij raden altijd aan om directadmin te bezoeken via IP:2222 in plaats via website.nl:2222

6. Mail Gmail Member
    Reactie geplaatst op: 03-09-2015 om 21:55

Waarom via Ip dan?

7. Tom Zwiep Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 03-09-2015 om 22:02

Omdat de directadmin via het IP adres altijd werkt als de server online is. Als u bijvoorbeeld een domeinnaam gebruikt om in te loggen via directadmin maar deze is verlopen, dan kunt u niet inloggen via uwdomein.nl:2222 .

8. Mail Gmail Member
    Reactie geplaatst op: 03-09-2015 om 23:20

Dan moet je inderdaad IP gebruiken anders kan je DA niet gebruiken, maar jullie hebben ~ uitgeschakeld dus zonder domeinnaam kan je website via IP niet bekijken.

9. Tom Zwiep Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 03-09-2015 om 23:36

Dat klopt, wel kunt u directadmin benaderen via IP:2222 of gebruik maken van het subdomein wat u van ons heeft gekregen bij het aanschaffen van uw webhosting.

10. Frans Guldemont Member
    Reactie geplaatst op: 20-06-2016 om 07:30

Aangezien ik mijn website sneller moet maken volgens Google insight, ben ik op zoek naar mogelijkheden.
    Ik viel daarbij op cloudflare, die is ook gratis te installeren. Maar ik moet mijn nameservers veranderen naar servers bij Cloudflare ipv te laten wijzen naar de versio nameservers .
    Heeft dit complicaties of is dit af te raden ?
    mvg
    Frans

11. Alex Boon Versio medewerker
    Reactie geplaatst op: 20-06-2016 om 16:47

Cloudflare is inderdaad te gebruiken.

Om deze nameservers in te stellen op uw domeinnaam doet u het volgende: In ons klanten panel gaat u naar "Uw domeinen" daarna naar "overzicht" en klik op het vergrootglas achter het domein wat u wilt aanpassen. Klik op "nameserver / dns" en daarna op "nameserver instellen". Hier voert u de nameservers i

12. Frans Guldemont Member
    Reactie geplaatst op: 20-06-2016 om 16:53

OK, ik denk dat ik het ondertussen begrepen heb hoe het werkt.
    Ik heb voor het ogenblik nog maar 1 domein geregistreerd maar wel al een aantal gehost bij jullie. De bedoeling is dat ik alle domainnamen die nog bij namecheap.com zitten, naar hier over te brengen, maar de meestel lopen nog 1 à 3 jaar. Dus daar moet ik op wachten.
    Zo begrijp ik ook dat ik die nameservers bij namecheap moet wijzigen, allicht zal cloudflare die dan op hun beurt laten doorwijzen naar versio, eens ze de 'cloud' hebben gepasseerd :)
    Bedankt alvast voor de reply.
    Ik vind versio heel attent, goedkoop en gebruiksvriendelijk.
    Ik zoek het vooral goedkoop omdat ik enkel verschillende websites heb waar ik geen geld mee verdien. Ik wil ze wel zo goed mogelijk laten scoren op SEO gebied. Vandaar mijn interesse in deze materie.
    nogmaals bedankt.