1. website77 Member

Domein+site verhuizen binnen versio

Topic geplaatst op: 11-07-2014 om 15:51

hoi,

Ik had een nieuw hosting pakket aangekocht en ik wilde enkele van mijn sites van mijn vorige host overzetten naar mijn nieuwe host. Dus wat doe ik, ik koppel mijn domein aan mijn nieuw hostingpakket en wacht af. Ik importeer de sql en ftp files op de nieuwe host. Pas de wp config aan.
    Maar er was geen toegang. Dan heb ik DNS aangezet en alles aangepast. Dat gaf dan dat de site niet beschikbaar was in Google tot uiteindelijk gewoon een wit scherm. Dan heb ik de domein maar terug gekoppeld aan mijn oude host en het was terug in orde. Wat heb ik nu verkeerd gedaan? Moet ik op de oude host zaken verwijderen ofzo. Extra instellingen? Sites overzetten van ene provider naar andere is nochtans altijd wel gelukt.

Bedankt

2. Wesley Member
    Reactie geplaatst op: 11-07-2014 om 19:29

Hoelang wacht je na het wijzigen van de DNS? Het heeft 4 tot 24 uur nodig voor de DNS overal opgepakt is en goed moet werken. Welke versie van wordpress gebruik je? Wel en recente of een wat oudere? Je kan proberen PHP 5.4 aan te zetten en zien of dit helpt.

U kunt via de filemanager in directadmin de ownership rechten resetten van deze mappen / bestanden. als u dit op mappen doet vinkt u dan ook Recursive aan.

U kunt uw website in php-5.4 modus draaien. Op deze manier krijgt u geen problemen met rechten. Voeg het volgende toe aan uw .htaccess file helemaal bovenaan:

<FilesMatch "\\.(inc|php|php3|php4|php5|php6|phtml|phps)$">
    SetHandler x-httpd-php54
    #SetHandler application/x-httpd-php
    </FilesMatch>

Als u nu een error krijgt dan kunt u deze error opzoeken via directadmin onder "Statistics and logs". Hier kunt u de apache errors inzien. Als het een rechten probleem is kunt u deze rechten resetten via de filemanager van directadmin. Is de error u niet bekend dan kunt u deze naar ons doorsturen.
    Ook dienen de rechten van de mappen met php 5.4 in de public_html op 755 te staan, en alle bestanden op 644. LET OP dit geld ook op alle onderliggende mappen in de public_html.

Vond u dit antwoord nuttig?