1. ron2 Member

Op meerdere domeinen zelfde content

Topic geplaatst op: 03-07-2014 om 07:58

Ik heb een aantal domeinen waarop ik dezelfde content op geplaatst heb. Er is een mogelijkheid voor leden om afbeeldingen up te loaden. Maar als ik een afbeelding upload op domein A verschijnt deze niet op domein B. Tekst etc wel, maar afbeeldingen niet. Iemand enig idee? Het is een opensource script dat ik handmatig geupload heb op de domeinen en gelinkt heb met 1 enkele database.

2. Tom Denkers Member
    Reactie geplaatst op: 03-07-2014 om 12:10

Worden de plaatjes wel overal in dezelfde database gezet, of op de ftp van het domein? Je zult je website dan de 'mapjes' van de andere websites moeten laten uitlezen.

Een programmeur heeft hier meer verstand van, misschien deze eens aanspreken en laten bekijken.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. ARDEBO BV Member
    Reactie geplaatst op: 15-07-2014 om 11:57

Kan je geen include pages maken op je sites om de content van uiteindelijk 1 bepaalde site te tonen?
    Of is dit niet wat je bedoeld?

4. Chris Bogers Member
    Reactie geplaatst op: 15-07-2014 om 16:15

Ik hoop dat je ook niet probeert om met deze domeinen hoog te scoren in Google. Je zult waarschijnlijk een penalty kunnen verwachten van het gebruik van dubbele content.

Google vindt dat je content maar één keer mag plaatsen.

Ik zou als ik u was toch nog een keer goed kijken naar uw Strategie omtrent het plaatsen van content.

5. Luckie Member
    Reactie geplaatst op: 16-07-2014 om 07:56

Je zal je content dynamisch moeten maken op de verschillende domeinnamen, zodat je wel de zelfde content heb maar wel scoort bij google.

6. Richard Van Oirschot Member
    Reactie geplaatst op: 30-08-2014 om 12:57

Als ik het goed begrijp plaatst u op 4 verschillende website steeds dezelfde content. Als ik u was zou ik in plaats van 4 keer hetzelfde werk te doen 3 websites via redirect naar 1 website laten gaan. Dat scheelt het werk van 3 keer kopiëren en het soort ergernissen waar u nu last van hebt.