1. Jasper Schellekens Member

    Ticket systeem

    Topic geplaatst op: 30-06-2014 om 21:06

    is het mogelijk om via directadmin voor je klanten een ticket systeem te gebruiken via Reseller level, want klanten krijgen via het control panel de melding dat ze moeten mailen omdat het ticket systeem is uitgeschakeld, iemand een idee hoe je dit inschakelt?

  2. ruchri Member
    Reactie geplaatst op: 02-07-2014 om 11:01

    Dit kun je niet zelf inschakelen bij shared webhosting. Ik ken ook geen aanbieder van shared webhosting bij wie dat wel kan.
    Het ticket system werkt op het Admin Level van DirectAdmin.

    Alternatief: osTicket? Zie bij Installatron Applications Installer.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  3. Marcel Peters-Oosterhout Member
    Reactie geplaatst op: 21-01-2015 om 23:16

    Is hier ondertussen nog geen oplossing voor? Ik ben op moment bezig om alles te verhuizen naar jullie, maar bij mijn oude provider (ook shared webhosting) werkte deze optie wel.

    Vond u dit antwoord nuttig?

  4. M. Denen Member
    Reactie geplaatst op: 22-01-2015 om 22:14

    Wat Ruchri zegt, gewoon osTicket installeren en hieraan een email adres koppelen zoals helpdesk@domeinnaam.nl. Indien noodzakelijk kun je osTicket ook gaan koppelen met bijv. een CRM pakket of integreren in je website, zoals Joomla of Wordpress.

    Vond u dit antwoord nuttig?