1. seend Member

Spam via mijn account

Topic geplaatst op: 30-06-2014 om 20:22

Beste lezers,

Ik heb diversen website's draaien via een reseller en maak gebruik van wordpress.
    Al jaren gaat dat goed ook bij andere hostingbedrijven ! Nu heb ik de laatste maanden alleen steeds bij de website's die bij versio draaien problemen dat er emails verzonden worden vanaf het standaard emailadres wat je krijgt bij het aanmaken van een account op je reseller. Momenteel worden er vanuit diversen website's mails verzonden 1000 per dag! Ik doe en heb niks anders dan bij andere website's waar ik nooit last van deze ellende heb...Versio gooit steeds nu mijn site's offline? wat moet ik doen?

2. Wesley Member
    Reactie geplaatst op: 30-06-2014 om 20:47

Waarschijnlijk is de website gehackt waardoor dit gebeurt, zou u dit kunnen controleren en uit kunnen zoeken? U kan zelf inloggen op directadmin --> E-mail accounts --> usage gaan om te zien wat de oorzaak is en het aan de hand hier van oplossen. Als er een authenticatie gebruikt is dan is een wachtwoord achterhaald van een mail account, u dient dan wachtwoorden aan te passen en de PC grondig te scannen welke dat account gebruikt. Als er een PATH is gebruikt dan is de website gehackt en dient u dat gat te dichten.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. seend Member
    Reactie geplaatst op: 30-06-2014 om 21:35

Ik kan het ww van het standaard emailadres niet veranderen!

Vond u dit antwoord nuttig?