1. Jasper Schellekens Member

Help

Topic geplaatst op: 30-06-2014 om 03:07

Hallo .

ik ben al de hele dag aan het kloten met mijn reseller paket.
    Ik maak gebruik van WHMCS, maar ik weet niet hoe ik nu webhosting pakketen kan doorverkopen, dat als mijn klanten een hosting paket van mijn eigen reseller account bestellen via de WHMCS website die ik heb geinstalleerd. ik kom hier niet uit, hoe krijg ik het voor elkaar dat klanten bij mij webhosting en een domeinnaam kunnen registreren.
    het gaat om de website truhosting.nl, als ik een pakket aanmaak via whmcs en klanten bestellen een paket dan is er nergens een optie voor hun om naar een controlle paneel toe te gaan.

alvast bedankt

2. Jean Voncken Member
    Reactie geplaatst op: 30-06-2014 om 14:39

Hoi,

Ben er al heel lang regelmatg mee bezig, eigenlijk in de afrondingsfase en je kunt er zo veel combo's
    voor aanmaken als je wilt. Ik heb daar zelf nog een aparte voor aangeschaft.

Maar als je nu eens van onze nieuwe CLOUD inzichten uitgaat dat iedereen (klant, geregistreerd) een ABBONEMENT zal moeten hebben bestaand uit minimal een domeinnaam (met of zonder add-ons).
    Dan verdeel je wat (3-4) combinatiepaketten en gewoon HEEL VEEL optionele dingen die je later wel
    ergens tegen komt (of wellicht zelf kunt maken). Ze hebben hier een API module en er zou ook een direct
    admin module op de markt moeten zijn voor WHMCS.

Heb ik nog een leuke tip voor je: Zoek eens naar BOXBILLING. Een leuk pakket met 2.50 aan licentiekosten/
    maand ofzo. Als je dat dan allemaal klaar hebt kun je zelf ook op zoek gaan, die kunnen je producten en
    servers ook aansturen. Tis een gedoe, maar ach. Ik moet morgen een API voor mijn bedrijf schrijven.

Success,

Jean Voncken

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Jasper Schellekens Member
    Reactie geplaatst op: 30-06-2014 om 15:11

Nou mijn vraag is dan, hoe bied ik mijn klanten hosting aan via mijn reseller pakket, kan dit met resellercp? Dat als klanten hosting bij mij registreren, ze ook een controle paneel krijgen net zoals ik heb voor mijn hosting, via mijn eigen site, want ik kom er namelijk niet uit hoe klanten in hun controle paneel van hun hosting kunnen komen via mijn site.

Vond u dit antwoord nuttig?