1. Sebastiaan dk Member

Wordpress verhuizen

Topic geplaatst op: 25-06-2014 om 16:57

Hallo,

Ik probeer een Wordpress installatie te verhuizen naar mijn reseller pakket. Domein e.d. blijft gelijk maar er is wel één probleem.

In de sql database komt 64 keer de verwijzing "DOCUMENT_ROOT";s:53:"/home/w7478xxx/domains/xxx.com/public_htm" voor.

In theorie zou ik die string kunnen vervangen voor het juist pad (met Notepad++). Echter de nieuwe Wordpress install op mijn reseller pakket bevat totaal geen verwijzing naar de document root. Dus ik weet niet zeker wat ik moet invullen.

Iemand tips hoe ik dit aanpak?

2. Sebastiaan dk Member
    Reactie geplaatst op: 25-06-2014 om 17:15

Het lijkt erop dat het path bij versio gelijkwaardig is. Dus /home/dagebruiker/*domains*/*domeinnaam*/public_hml

Ik ga het even proberen.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Sebastiaan dk Member
    Reactie geplaatst op: 25-06-2014 om 18:04

Het aanpassen van het Mysql file lijkt gelukt. De site is operationeel en werkt vanaf de server bij Versio..

Er is echter één groot probleem. De site heeft problemen met toegang. Hij kan zelf geen makken maken/verwijderen. Ik kan dus geen plugins installeren of verwijderen.

Ik heb gekeken met Filezilla en alles lijkt geupload met 777.

Iemand een suggestie?

4. Sebastiaan dk Member
    Reactie geplaatst op: 25-06-2014 om 19:02

Update:

Als ik Wordpress via installatron installeer en het test dan is er geen probleem.
    Als ik de map "wp-content" upload/vervang dan werkt het direct niet meer.

Kwam op Google iets over owneship tegen maar heb hier totaal geen ervaring mee.

5. Sebastiaan dk Member
    Reactie geplaatst op: 25-06-2014 om 19:34

Jammer dat ik geen berichten kan editen.

Ik denk het probleem te hebben opgelost door in DirectAdmin > File manager de directory te selcteren samen met "recursive" en dan "Reset ownership" te doen.