1. Yorick Van Kruining Member

Een klant toevoegen

Topic geplaatst op: 14-06-2014 om 01:49

Beste allen,

Ik heb sinds kort een reselling pakket en heb daar op dit moment alleen mijn eigen domein op staan.
    Nu heb ik een vriend die al enige tijd terug bij versio op een eigen account een domein aan heeft geschaft zonder wat voor webhosting dan ook.

Nu dacht ik zo heel simpel, dan kan hij zijn domein toch bij mij hosten ?
    Dit bleek in de praktijk iets minder simpel en ik weet even niet zo goed waar ik nu op moet zoeken.

Ik heb in directadmin een package aangemaakt en een user met zijn naam maar hoe krijg ik zijn domein nu daadwerkelijk op mijn hosting?

Ik neem aan dat dit vast wel ergens op internet staat maar alle tutorials e.d. die ik tot nu toe tegen ben gekomen waren allemaal net niet wat ik zocht.

Zou iemand mij kunnen vertellen wat of waarop ik nu precies moet zoeken ?

M.v.g.
    Yorick

2. André Member
    Reactie geplaatst op: 14-06-2014 om 11:36

In jouw klantenpaneel een push aanvraag doen.

Groet André

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Yorick Van Kruining Member
    Reactie geplaatst op: 15-06-2014 om 23:42

Dankjewel! Dat was makkelijker dan ik had verwacht.
    Maar hoe werkt dat dan bij een domein wat niet bij versio maar bij een andere service is gekocht?
    Dan hoe zit het met FTP gegevens, waar haal ik deze dan vandaan??
    En ten slotte, is dit allemaal ergens te vinden, of is hier rond vragen echt de enige optie??

M.v.g.
    Yorick

4. André Member
    Reactie geplaatst op: 15-06-2014 om 23:54

Dit forum is eigenlijk de enige manier voor dit soort vragen, mocht je echt meer willen weten kun je altijd even een mailtje met je telefoonnummer sturen naar: info@webcombinatie.eu

Groet André