1. Remon Volk Member

Cloudbox start niet meer.

Topic geplaatst op: 18-05-2014 om 14:07

Beste Allemaal,

Ik wilde toen net mijn VPS rebooten maar nu start mijn hele vps niet meer op.
    Weten jullie misschien wat de oorzaak hier van is?

Mvg,
    Remon.

2. Rick Van Der Linden Member
    Reactie geplaatst op: 18-05-2014 om 17:16

Je kan proberen de vps in recovery mode te booten en kijken wat het probleem is.

Vond u dit antwoord nuttig?

3. Remon Volk Member
    Reactie geplaatst op: 18-05-2014 om 17:21

Ik heb al rebuild gedaan. Nu staat die wel weer aan volgens het paneel, alleen 't ip werkt niet.
    Neem morgen wel even contact op met de helpdesk als die het dan nog niet doet.

4. ruchri Member
    Reactie geplaatst op: 18-05-2014 om 18:57

@ Remon: je weet niet de enige. Onderstaand uit mijn ticket van gisteravond, waarop ik vannacht een reactie kreeg die niets heeft opgelost. Herken je mijn beschrijving:

"Beste Support,

Ik ondervind sinds vanmiddag ca. 15.30 uur ernstige problemen met de aanpak van een VPS op deze Cloudbox.
    ALS er al een installatie lukt, dan is te allen tijde SSH inloggen onmogelijk. Ook stopt de VPS uit zichzelf, waarbij het herstarten ook weer mislukt.

Ik heb intussen in onderstaande volgorde ook dit al geprobeerd:
    * verhuizing naar een andere node
    * een nieuw IP-nummer uit de Versio-pool gekozen > 159.253.7.78
    * rebuilding van het netwerk
    > hierna lukte de install wel, maar kreeg ik als foutmelding dat het password incorrect zou zijn, terwijl wat het zou moeten zijn ook vermeld staat bij de gegevens rechts op de pagina.
    Momenteel kan de VPS zelfs niet vernietigd worden!
    Blacklisted? Anderszins geblokkeerd?"

5. ruchri Member
    Reactie geplaatst op: 19-05-2014 om 11:21

Zojuist door Systembeheer opgelost met de verwijdering van de gemankeerde VPS.